اجرای فاز دوم طرح جذب بیمه پردازان جدید توسط تامین اجتماعی گیلان

همزمان با ایام دهه فجر آغاز گردید :

گیل نامه /   شهروندان گیلانی میتوانند با ارسال پیامک به سامانه اداره کل تامین اجتماعی استان به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ بیمه شوند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه /    فاز دوم طرح استانی جذب بیمه پردازان جدید از طریق ارسال پیامک به سامانه اختصاصی این اداره کل همزمان با ایام دهه فجر آغاز گردید .

 دراین طرح شهروندان مشمول قانون کار که فاقد پوشش بیمه میباشند میتوانند با ارسال عدد ۲ و نام شهر خود و علاقمندان به انعقاد قراردادهای مشاغل آزاد و اختیاری با ارسال عدد ۳ و نام شهر خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۱۴۲۱۳۱ استان اقدام نمایند .

براساس تمهیدات اتخاذ شده و تقسیم کار صورت گرفته ، مشخصات گروه اول پس از تماس کارشناسان و اخذ اطلاعات لازم از طریق اداره بازرسی کارگاههای استان برای بررسی به شعب منعکس و درخصوص گروه دوم در شهرهای دارای کارگزاری از طریق این حوزه و در سایر نقاط با مشارکت همکاران شعب و با هدف ارائه خدمت در محل کار یا منزل متقاضی اقدام خواهد شد .

شایان ذکر است  فاز اول این طرح صرفاً با ارسال عدد ۲ و بمنظور پوشش بیمه ای کارگران شاغل در واحدهای صنفی ، تولیدی و … بود که در فاز دوم به گروههای مشاغل آزاد و اختیاری تسری یافت .

در فاز اول این طرح بیش از ۳۰۰۰ تماس پیامکی از سوی شهروندان دریافت گردید .

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.