جابجایی شعبه تامین اجتماعی شهرستان بدون وقفه در کار و تعطیلی آن اقدامی قابل تقدیر است

گیل نامه / نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ، از ساختمان جدید تامین اجتماعی این شهر بازدید نمود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانیگیل نامه / دکتر قربانی نماینده مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در تامین اجتماعی این شهر ، از ساختمان جدید شعبه بازدید و با همکاران دیدار نمود .

صادق پردل رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه در این بازدید ، ضمن قدردانی از پیگیریها و تلاشهای نماینده شهرستان در تحقق احداث ساختمان جدید ، این اقدام را در راستای خط مشی سازمان برای رعایت شأن و منزلت شرکای اجتماعی و همکاران برشمرده و به تشریح برخی از فرایندهای کاری در مراحل انتقال و استقرار در محل جدید پرداخت .

ایشان با اشاره به برخی آمارها و عملکردهای شعبه آستانه اشرفیه ، اجرای بخشودگی جرائم بیمه ای برای کارفرمایان همسو با سیاستهای تعیین شده در بسته حمایتی از واحدهای تولیدی در سال جاری ، اجرای طرح پرونده های الکترونیک و توسعه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری را مهمترین اقدامات در روزهای اخیر برشمرده و حضور نماینده شهرستان در جمع همکاران در اولین روزهای کاری در ساختمان جدید را موجب دلگرمی کارکنان و تداوم پیگیری های متعدد ایشان برای حصول این نتیجه ارزنده دانست .

دکتر قربانی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این دیدار ، طی نشستی با رئیس و جمعی از مسئولین واحدها ، خدمات و برنامه های سازمان برای ارتقاء و ایجاد رضایتمندی را خوب دانسته و اظهار داشت : کار بزرگ جابجایی و انتقال به مکان جدید بدون ایجاد وقفه در روند خدمت رسانی و تعطیل نمودن امور جاری ، حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر است که به همت کارکنان تلاشگر شعبه و با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب صورت گرفت .

ایشان ، ادامه حرکت منسجم برای تکمیل این پروژه با راه اندازی و استقرار بخش درمانی را نیز از مطالبات برحق مردم منطقه اعلام و اظهار امیدواری نمود : تجهیز و تامین نیروی این درمانگاه نیز به زودی انجام پذیرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.