تیم سپیدرود رشت در تاریکترین نقطه قرار دارد / انتقاد ذاکری از هیات فوتبال گیلان

"ذاکری " در یکصدوشصت و هفتمین جلسه شورای شهر رشت؛

 گیل نامه /   دکتر بهراد ذاکری در یکصد و شصت و هفتمین جلسه ی عادی شورای شهر رشت عنوان کرد : شرایط تیم سپیدرود رشت توسط متولیان امر باید پیگیری شود چون شرایط این تیم در تاریکترین نقطه قرار دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /   بهراد ذاکری به عنوان ناطق نخست جلسه شورای اسلامی شهر رشت در زمینه ی بحث موج سوم کرونا اظهار داشت : مسوولینی که در راس ستاد مقابله با کرونا در استان هستند باید چاره اندیشی کنند و تصمیم قاطعی برای ورود مسافران به گیلان بگیرند ، پلاک های غیر بومی باید جریمه شوند چون بحث ورود مسافران به جهت سفرهای غیر ضروری و تفریحی موجب فاجعه ای در آینده خواهد شد  .همچنین در زمینه ی مدارس نیز تصمیمات جدی اتخاذ شود چون شاهد باز بودن مدارس بدون رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

وی در خصوص لوایحی که برای کمک به تیم های داماش و سپیدرود به شورای پنجم ارسال می شود ، عنوان کرد : شورای شهر رشت پولی برای تیم سپیدرود رشت اختصاص داد اما این پول معلوم نیست که چگونه هزینه شده است . هیات فوتبال گیلان متولی تیم های فوتبال است اما پاسخگویی ندارد و اداره ورزش و جوانان استان نیز باید در این خصوص پاسخگو باشد.

ذاکری خاطر نشان کرد : پیشنهاد بنده این است نامه ای برای پیگیری وضعیت تیم سپیدرود رشت از طرف شورای شهر به استاندار گیلان ارسال شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.