تکریم و معارفه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه صورت گرفت:

گیل نامه / امروز با حضور رییس مجمع نمایندگان، معاونین وزارتخانه و مدیران استانی مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این مراسم  با اشاره به ایجاد نگرش جدید و در دولت سیزدهم، تصریح کرد: دولت پوست اندازی جدیدی کرده و نیروهای استانی را بر اساس تفکر دولت پیاده سازی می‌کند تا به اهداف کلی ترسیم شده برسیم.

وی افزود: مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان فردی خوش فکر، جوان و در بخش تعاملی این مجموعه یعنی بخش کار سابقه خوبی دارد و مورد وثوق نیروهای سازمان است.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه مدیرکل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان در دستگاه‌های اجرایی به عنوان کارشناس خوب شناخته می‌شود، بیان کرد: امیدواریم مدیرکل جدید بتواند مسیر فعلی را با سرعت و قدرت بیشتر ادامه دهد و با حمایت وزارت کار نواقص فعلی جبران شود.

وی با بیان اینکه خدمت در این اداره کل به مسئولیت اجتماعی نیاز دارد، تصریح کرد: پیشرفت و عدم پیشرفت این مجموعه به تلاش تمام کارکنان آن وابسته است تا با همکاری و همفکری مسیر پیشرفت و توسعه خود را در پی گیرند.

در ادامه سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طبیعی بودن تغییر و تحولات اظهار کرد: ما جز خیر و خوبی از مدیر کل پیشین چیزی ندیدیم و بنای ما بر تغییر، تغییر دولت و خواست مردم است.

وی با اشاره به تجربه عباسی، استاندار گیلان در وزرات تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیشنهاد می‌شود شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استانداری تشکیل شود تا دغدغه مردم در این استان کاهش یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسوولیت را در نظام اسلامی امانت توصیف کرد و گفت: مسوولیت بالاترین امانت در نظام اسلامی و جایگاهی است که در جهت خدمت به مردم به وجود آمده است.

حسینی، مسوولیت گرفتن‌ها را حاصل تقدیم هزاران شهید دانست و افزود: هدف از تقدیم هزاران شهید در نظام اسلامی حفظ ارزش‌ها و برپایی عدالت و قسط است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهدا را معیار و شاخص برشمرد و تصریح کرد: هر مسوولی در نظام اسلامی باید بداند وقتی شهدایی مثل حاج قاسم سلیمانی، شهید قلی‌پور و گلستانی‌ها در مسند‌ها بودند چگونه به مردم خدمت می‌کردند.

حسینی خاطر نشان کرد: از مدیرکل جدید گیلان انتظار داریم استان را متحول و به معنای واقعی کلمه مردم‌داری کند.

وی با بیان اینکه نخستین اقدام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قطع ارتباط مالی صندوق‌ها با وزراتخانه بوده، گفت: دشمن در تلاش است تا ما را نزد مردم بدبین کرده و فریب بدهد در حالیکه اگر مومن به کار خود باشیم، خداوند یاری‌گر ما خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.