تکریم و معارفه فرماندار رودبار

گیل نامه / هوشنگ عباسقلی زاده امروز به عنوان فرماندار جدید شهرستان رودبار معرفی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / دیروز در جلسه شورای اداری رودبار که با حضور استاندار گیلان برگزار شد ، با قدردانی از تلاش‌های سید صالح ضیایی ، هوشنگ عباسقلی زاده به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
  • استاندار گیلان امروز در جلسه شورای اداری رودبار گفت : پذیرش مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران ، قرار گرفتن در صف خدمت گزاران است و باید در این مسیر به دور از هر مسئله‌ ای و با خلوص نیت ، به دنبال ارتقاء سطح خدمات رسانی و جلب رضایتمندی مردم باشیم.
  • ارسلان زارع  افزود : برای استفاده بهینه از ظرفیت های اقتصادی خوب شهرستان ها ، باید مسیر را برای سرمایه ‌گذاران و فعالان بخش خصوصی هموار کرد و مردم نیز با پشتیبانی از خادمان خود ، آن ها را یاری کنند.
  • وی اقتصاد ، معیشت ، فرهنگ ، سلامت و امنیت را اولویت ‌های اصلی دولت در این سال ها به ویژه امسال عنوان و خاطرنشان کرد : کسانی که می‌ توانند در بخش معیشت و اقتصاد در منطقه خود تاثیرگذار باشند ، باید مشارکت کنند و انتظار داریم با حمایت و مشارکت همه جانبه ، توسعه متوازن شهری و روستایی تحقق یابد.
  • استاندار گیلان بر ضرورت رسیدگی به مسایل استان و توجه به مشکلات مردم به عنوان اولویت تاکید کرد و گفت : بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب ؛ دولت دوازدهم تا آخرین روز قانونی ، به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران فعال است و امور محوله را پیگیری می ‌کند و در این مسیر مدیران تا زمانی که مسئولیت بر دوش آنان گذاشته شده ، باید بدون هرگونه سستی به وظایف خود به درستی عمل کنند.
  • ارسلان زارع با یادآوری اینکه نباید از سرعت کار ، حساسیت ، دقت نظر ، وقت شناسی و تلاش مدیران ذره‌ای کاسته شود افزود از مدیران کل و فرمانداران انتظار دارم به صورت روزانه واحدهای تولیدی و مراکز اشتغال را رصد و پایش کنند وو از بستر ایجاد شده در بخش تولید و اشتغال در استان، نهایت استفاده را برای خدمت به مردم ببرند.
  • وی به تلاش های انجام شده برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و رونق واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال اشاره و خاطرنشان کرد : فرمانداران و مدیران به صورت میدانی بر روند تکمیل طرح ها و پروژه ها نظارت کنند تا مسیر پیشرفت فیزیکی آنها تسریع شود.
  • استاندار گیلان با اشاره به اینکه تجربه دوران شیوع کرونا نشان داد کشورمان از ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه‌های دانش بنیان برخوردار است ، خاطر نشان کرد : فعالان این عرصه توانستند در مدت زمان کوتاهی علاوه بر تأمین نیازهای داخلی به تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی ، برای صادرات این کالاها به کشورهای دیگر نیز آمادگی داشته باشند.
  • ارسلان زارع با بیان اینکه کرونا ، زندگی ، کار و بسیاری از جنبه های زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده گفت : طبق اظهار نظر کارشناسان ؛ این ویروس همچنان با ما خواهد بود و باید سبک زندگی قبلی را تغییر داده و زیستی متناسب با شرایط امروز برگزینیم و مجدداً تأکید می ‌کنم که مردم برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، حتماً از ماسک استفاده کنند.
  • وی به فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه وحدت و همدلی باید حرف اول را بزند اشاره کرد و گفت : تنها راه پیمودن مسیر توسعه ، شکوفایی و بالندگی گیلان ، همدلی ، وفاق و انسجام است و انتظار داریم همه مسئولان و اقشار مختلف استان برای تحقق اسناد بالادستی و سند آمایش سرزمینی گیلان بیش از گذشته تلاش و مشارکت کنند.
  • استاندار گیلان با بیان اینکه مأیوس کردن مردم ، به نظام اسلامی آسیب وارد می کند ، افزود : باید در جامعه ، امید افزایی کنیم تا علاوه بر خنثی کردن نقشه های دشمنان ، مسیر رو به تعالی را با موفقیت و مشارکت فزون ‌تر آحاد جامعه خصوصاً جوانان طی کنیم.
  • ارسلان زارع رودبار را شهرستانی با قابلیت های منحصر بفرد در حوزه های مختلف عنوان کرد و خاطر نشان کرد : یکی از این قابلیت ها تولید زیتون است که در کل کشور ، شهرستان رودبار به عنوان برند این محصول شناخته شده  است و هرکاری که لازم باشد انجام می دهیم تا در تولید و فروش این محصول منجر رونق بیشتری ایجاد شود.
  • وی تردد بسیار زیاد خودروهای مسافران در جاده های  شهرستان رودبار که یکی از  مهمترین دروازه ورودی استان است را فرصت خوبی برای عرضه بیشتر خدمات ، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست اضافه کرد: اقداماتی برای ایجاد اشتغال انجام شده و بخش دیگری نیز در آینده ای نزدیک اجرایی می‌شود.
  • استاندار گیلان با اشاره به اهتمام و جدیت دولت برای تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت – قزوین گفت : تکمیل این آزاد راه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و فقط موجب توسعه گیلان نمی شود بلکه در ابعاد ملی تاثیرگذار است.
  • ارسلان زارع  به ظرفیت های شهرستان رودبار و برخورداری این شهرستان از مردمانی سخت کوش و نجیب اشاره کرد و افزود  : از فرماندار جدید انتظار می ‌رود در حوزه های اقتصادی و اشتغال تلاشی مضاعف داشته باشد و ظرفیت ها را برای رونق اقتصادی و اشتغال مردم به‌ کار گیرد.
  • وی استفاده از همه پتانسیل ها و منابع انسانی شهرستان همچون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای تامین ، نخبگان ، دانشگاهیان ، فرهنگیان ، ائمه جمعه و جماعات ، شوراهای اسلامی و مردم و نیز بهره گیری از امکانات برای کاهش نرخ بیکاری و تکمیل طرح های  عمرانی را به عنوان انتظارات خود از فرماندار جدید این شهرستان عنوان کرد.
    امام جمعه رودبار هم گفت : امیدوارم با حفظ وحدت و هماهنگی در شهرستان رودبار ، آرامش از مسئولان به مردم منتقل شود.
    حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی افزود : مشکلات باید ریشه ای حل شود ، معضل حریم ها سالیان سال است که توسعه شهرستان را به تعویق انداخته و حفر تونل ، ساختمان ها را دچار آسیب و زندگی مردم را به خطر انداخته است.
  • وی گفت : بعد از سفر ریاست جمهور به گیلان ، اخبار رسانه ها اختصاص ۵۰ میلیارد اعتبار را به سد دیورش منتشر کردند ، اما دریغ از یک ریال تخصیص ، وقتی کار به نتیجه نهایی رسید ، به مردم اعلام کنید.
  • نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت : آنچه که تاکنون دولت از مجلس خواسته ،  خصوصا در موضوع معیشت مردم ،  همواره با تلاش نمایندگان و همراهی مجلس محقق شده است.
  • مهرداد گودرزوند چگینی افزود : مجلس یازدهم بعد از صحبت های مقام معطم رهبری در حال هدایت ، کمک و تلاش فراوان برای تامین معیشت مردم است و همراهی خوب مجلس با دولت از خبرهای خوب این روزهاست.
  • وی گفت : شهرستان رودبار به  پیگیری و تلاش فراوان برای حل مشکلات نیاز دارد و این درحالی است که این  شهرستان از داشتن آب سالم آشامیدنی هم محروم است و از هزار و ۲۸۸ طرح برکت در استان ، فقط یک طرح در شهرستان رودبار اجرا شده است.
  • نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت : بزرگترین مشکل شهرستان رودبار معظل اشتغال است و البته شهرستان عقب ماندگی های زیادی دارد که از فرماندار جدید انتظار دارم ، به فکر تلاش کاربردی و عملیاتی برای حل مشکلات باشد.
  • صداوسیما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.