توقف برگزاری معارفه سرپرست شرکت توزیع برق گیلان به دستور وزیر نیرو/ هنرمند امروز در جلسه استانداری حاضر شد!

گیل نامه / تصویر حکم انتصاب محمدتقی مهدی زاده به عنوان سرپرست جدید شرکت توزیع برق گیلان منتشر شد. در این حکم که به امضای مدیرعامل توانیر رسیده است، به مصوبه هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان اشاره شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  با این حال، شنیده ها حکایت از آن دارد که صدور این حکم بدون انجام تشریفات قانونی توسط شرکت توانیر انجام شده و بر این مبنا به دستور وزیر نیرو، مرسام معارفه برای بررسی های بیشتر متوقف شده است.

گفتنی است همایون حائری زاده معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی همراه با غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر در اسفندماه ۹۸ ضمن سفر به گیلان، هنرمند را که معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گیلان بود، به جای جمشید طالبی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق گیلان معرفی کردند.

محمداسماعیل هنرمند تلاش های زیادی برای بهسازی شبکه توزیع به‌منظور بهسازی شبکه توزیع انجام داد و شهریورماه امسال هم شبکه سه هزار کیلومتری کابل خود نگهدار را در رشت اجرا کرد.

وی امروز نیز با استناد به تصاویر انتشاریافته، در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که به ریاست استاندار گیلان در استانداری گیلان برگزار شد، حضور یافته است.

چند روز قبل‌تر هم مدیرعامل توزیع برق استان بوشهر که خرداد سال گذشته برای مدیرعاملی توزیع این استان شایسته تشخیص داده شده بود، از سمتش استعفایش دادند تا رکوردی جدید در سرعت تن دادن به فشار‌های سیاسی برجای گذاشته شود!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.