توسعه اشتغال در گیلان با مشارکت بانک توسعه تعاون

گیل نامه /    استاندار گیلان: بانک توسعه تعاون می‌تواند علاوه بر حمایت از تعاونی ها، موجب رونق بیشتر مشاغل خانگی و اشتغال پایدار در روستا‌های گیلان شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      استاندار گیلان امروز در دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با اشاره به نقش این بانک در اشتغالزایی گفت: بانک‌ها باید با سرعت عمل بیشتر، تسهیلات حوزه اشتغال را به متقاضیان اعطا کنند.

دکتر اسدالله عباسی، بکارگیری همه ظرفیت‌ها و امکانات برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرستان‌ها بویژه مناطق کمتربرخوردار و اقشار کم درآمد را وظیفه عمومی دانست.
وی همچنین خواستار توسعه فعالیت‌های بانک توسعه تعاون در همه مناطق گیلان شد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشورنیز در این دیدار با تاکید بر توسعه اشتغال تعاونی‌ها با حمایت این بانک گفت: بانک توسعه تعاون در راستای تحقق شعار محوری سال در کنار دولت است.
آقای محمد شیخ حسینی امروز همچنین از مرکز دیالیز تعاونی درمانگران گیلان هم بازدید کرد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور در حاشیه این بازدید گفت: مرکز دیالیز تعاونی درمانگران آریایی کاسپین گیلان ۳۰ تخت دارد که برای توسعه آن زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع با ظرفیت ۱۰۰ تخت در جاده لاکان رشت تهیه شده که برای ساخت آن نیاز به هزار و ۵۰۰ میلیار ریال اعتبار است، که هزار میلیارد ریال آن را بانک توسعه تعاون از محل منابع داخلی تامین خواهد کرد.
وی همچنین گفت: بانک توسعه تعاون تنها بانک تخصصی و توسعه بخش تعاون کشور است که ۴۴۸ شعبه دارد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر خود به گیلان امروز از یک واحد تولیدی تحت مجموعه این بانک در صومعه سرا هم بازدید کرد.
گیلان هزار و ۴۱۰ بیمار کلیوی نیازمند به دیالیز دارد.

صدا و سیمای گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.