توزیع ۴۰۰۰ بسته  معیشتی در گیلان قبل از شب عید

رئیس بسیج سازندگی گیلان عنوان کرد

گیل نامه / رئیس بسیج سازندگی گیلان از جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های معیشتی خبر داد و گفت: با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ۴۰۰۰ بسته معیشتی تا قبل از شب عید به دست محرومان خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / سرهنگ احمد ابراهیمی  ضمن قدردانی از کادر بهداشتی و درمانی خدوم استان گیلان در این روزهای کرونایی، اظهار کرد: بسیجیان استان گیلان نیز در قالب گروه های جهادی تا هر زمان که لازم باشد پای کار هستند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در مواقع نیاز اعم از سیل و زلزله و برف و… با کمک جهادگران خود به ارائه خدمت به مردم می پردازد، تصریح کرد: به دنبال وقوع سیل در بهار ۹۸، کار خوبی را در استان های مازندران، گلستان و لرستان آغاز کردیم و احداث یکصد واحد مسکونی را متعهد شدیم. البته تاکنون ۶۰ واحد آماده شده است، اما تکمیل ۴۰ واحد دیگر تا قبل از عید به واسطه شیوع کرونا به تعویق افتاد.

رئیس بسیج سازندگی گیلان همچنین از تعمیر ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده از محل کمک های مردم و خیرین استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از آغازین روزهای شیوع کرونا در استان تاکنون ۲۵۸۲ مکان مذهبی و مدرسه و ۴۸۵۶ نقطه از محلات و اماکن عمومی را گندزدایی و ضد عفونی کردیم.

ابراهیمی اقدامات گروه های جهادی را جهت کمک به دستگاه های خدمت رسان در بحران کرونا دانست و تصریح کرد: ۳۵ هزار و ۱۵۰ بسته اقلام بهداشتی و دارویی را توزیع کردیم. همچنین ۳۶۰ هزار ماسک و دستکش را به مردم رساندیم.

وی با بیان اینکه کارگاه های اقتصاد مقاومتی احیا شده توسط بسیجیان استان در این روزها اقدام به تولید ماسک می کنند، گفت: با کمک مجمع خیرین گیلان ۲۰ هزار ماسک خریداری کردیم. همچنین ۴۳ هزار و ۷۸۶ لیتر مواد ضد عفونی کننده بین خانوارهای بی بضاعت توزیع شد.

رئیس بسیج سازندگی گیلان از کمک رسانی ۷۱۵۹ بسیجی در قالب ۴۳۳ گروه جهادی تخصصی درمانی به مردم خبر داد و یادآور شد: فعال سازی ۲۰۷ کارگاه در راستای تولید ماسک و لوازم بهداشتی و توزیع ۶۰ هزار بروشور آموزشی و آموزش چهره به چهره ۶۸ هزار نفر جهت پیشگیری از کرونا از دیگر اقدامات بسیجیان جهادی است.

ابراهیمی با بیان اینکه کسادی بازار در ایام شیوع کرونا به بخشی از معیشت مردم آسیب زده است، تصریح کرد: با همکاری مجمع خیرین و جمعیت هلال احمر استان، اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های معیشتی خواهیم کرد. همچنین با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ۴۰۰۰ بسته معیشتی به عنوان هدیه مقام معظم رهبری تا قبل از شب عید به دست محرومان خواهد رسید.

ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.