تودیع و معارفه سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صومعه سرا

گیل نامه /  مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صومعه سرا با حضور عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صومعه سرا با حضور عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل ضمن تقدیر از زحمات لطیفی سرپرست اسبق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صومعه سرا، برای نیک روش به عنوان سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است در پایان علیزاده با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صومعه سرا، با همکاران این اداره شهرستانی به گفتگو پرداخت. وی ضمن یادآوری جایگاه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خدمت رسانی به جامعه کار و تلاش ابراز داشت: وظیفه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کمک به کارگران و کارفرمایان است که باید با جدیت تمام پیگیر مسائل و رفع مشکلات جامعه هدف باشیم.

مدیرکل در انتها ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این اداره به جهت خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان، رضایت مندی ارباب رجوع، دقت در اجرای ضوابط، معیارها و مقررات و تسریع در پاسخگویی را از اولویت های کاری همکاران در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی  دانست.

                                                                          15

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.