تودیع و معارفه سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بنرانزلی

گیل نامه /  مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی با حضور علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و میرغضنفری فرماندار بندرانزلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  شنبه ۵ مهر ۹۹ مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی با حضور علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و میرغضنفری فرماندار بندرانزلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از زحمات یازده ساله عبدالمجید جوانبخت رییس اسبق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در  بهره‌مندی از توانمندی های بانوان در عرصه های اجرایی، معصومه رمضان زاده معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

میرغضنفری نیز از زحمات جوانبخت رییس اسبق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی تشکر و برای رمضان‌زاده در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و از تعامل و حمایت فرمانداری در چهارچوب قوانین از اداره این شهرستان خبر داد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.