تهیه و ابلاغ طرح تفصیلی جدید منطقه پنج | شهرداری رشت نیروی انسانی متخصص فراوانی دارد

جلسه معارفه سرپرست مدیریت منطقه پنج شهرداری رشت برگزار شد

گیل‌نامه / مراسم معارفه علی مقصودی به سمت سرپرست مدیریت منطقه پنج شهرداری رشت با حضور بهارمست معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت و عطایی معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه /  ناصر عطایی معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت در این جلسه با قدردانی از کارکنان و مدیران شهرداری در دوران سرپرستی خویش اظهار کرد: مدیران و کارکنان شهرداری ثابت کردند می‌توان با همدلی و در کنار هم بودن بهترین‌ها را رقم زد.

وی سرمایه انسانی را مهمترین ظرفیت برای هر سازمانی دانست و افزود: شهرداری رشت نیروی انسانی توانمند و متخصص فراوانی دارد و معجزه شهرداری نیروهای انسانی توانمند این مجموعه است.

معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت بیان داشت: منطقه پنج شهرداری رشت ظرفیت مناسبی برای کار و تولید ثروت دارد و همچنین طرح تفصیلی جدید ابلاغ شده منطقه پنج یکی از بهترین‌های طرح‌های تفصیلی است.

عطایی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم موفق شویم و به خروجی موفق دست یابیم که در سایه همدلی و اتحاد کنار هم قرار گیریم.

بهارمست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت در این جلسه با تبریک انتصاب مقصودی به سمت سرپرست منطقه پنج و قدردانی از زحمات ویسی سرپرست سابق منطقه پنج اظهار کرد: اقای مقصودی از مدیران توانمند و با تجربه شهرداری هستند و ان‌شاءالله حضور ایشان در منطقه پنج منشأ خدمات خیر برای شهروندان باشد.

ویسی سرپرست پیشین منطقه پنج شهرداری رشت و معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت در این جلسه منطقه پنج را منطقه‌ای مهم عنوان کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ منطقه پنج می‌تواند به مناطق برتر شهرداری تبدیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.