تل‌آویو: به محض خروج غیرنظامیان، عملیات گسترده‌ای در غزه آغاز می‌کنیم

در ادامه کشتار بی رحمانه مردم غزه؛

گیل نامه /  ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به محض خروج غیرنظامیان از غزه عملیات نظامی گسترده‌ای در این منطقه انجام خواهیم داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /        سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با سی ان ان اعلام کرد: زمانی که ببینیم غیرنظامیان از منطقه نوار غزه خارج شده‌اند عملیات نظامی گسترده‌ای را آغاز خواهیم کرد.

وی گفت که به ساکنان غزه هشدارهای کافی دادیم و زمان آن رسیده است که به مناطق جنوبی بروند.

سخنگوی رژیم صهیونیستی هم چنین گفت که دلیل عدم موفقیت اتباع خارجی در خروج از نوار غزه جنبش حماس بود که اجازه این کار را به آن‌ها نداد.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات جنگی خود در غزه در پی عملیات گسترده «طوفان‌ الاقصی» توسط جنبش حماس علیه این رژیم، اخیرا در بیانیه‌ای مدعی شد: نیروهای ارتش اسرائیل با اقدامات گسترده لجستیکی و تکمیل بسیج نیروهای ذخیره، آماده اجرایی کردن طیف گسترده‌ای از برنامه‌های عملیاتی تهاجمی می‌شوند که شامل حملات یکپارچه و هماهنگ از هوا، دریا و زمین است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: در عین حال، نیروی زمینی و تقسیمات فناوری و لجستیکی در تلاشند نیروهای ارتش را برای گسترش نبرد آماده کنند.

جنبش حماس فلسطین در ۷ اکتبر (۱۵ مهر)، عملیات غافلگیرانه گسترده‌ای را از نوار غزه موسوم به «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد. رژیم صهیونیستی در پی این حمله،‌ وضعیت جنگی اعلام کرده و حملات متقابل علیه نوار غزه را انجام داد که ادامه دارد. این رژیم همچنین با مرتکب شدن جنایت جنگی، نوار غزه را با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در محاصره انسانی قرار داده و آب، برق و گاز آن را قطع و ورود غذا و دارو به آن را ممنوع کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.