تقدیر و تشكر مدیرعامل برق منطقه ای گیلان

در پی برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت برق؛

گیل نامه / مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از زحمات تمامی دست اندرکاران و زحمت کشان برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت برق تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست .مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )

به نام خداوند شهیدان و راستگویان

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر، و ما بدلوا تبدیلا
حمد و سپاس بیکران خدای یگانه را که در ایام شهادت حضرت زهرا (س) ما را میهمان خوان کرم اهل بیت نمود و معرفت و معنویت را روزیمان ساخت و صد شکر دیگر که آسمانیان خونین بال از سفره”عند ربهم یرزقون” به کویر دل زمینیان سرزدند و این‌ها نعمت‌هایی است که برای آن می بایست سجده شکر به درگاه رب الشهدا سایید و الحق که سخنی والاتر و بالاتر از ذکر مناقب ائمه و شهدا و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم.

  ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی برخود فرض می دانیم تا یاد و خاطره‌ی شهدا، این آیه ‏های مجسم ایثار و اخلاص را گرامی داشته و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت اخروی خویش توشه برداریم. توفیق خدمت در دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت برق را عنایتی از جانب خدا می‌دانیم و زبان از بیان و قلم از نگاشتن شکراین نعمت قاصر است.
بدینوسیله اینجانب به مصداق حدیث شریف: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» برخود وظیفه می دانم  با ارج نهادن به زحمات تمامی دست اندرکاران و زحمت کشان برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت برق، این تلاش بی نظیر را ارج نهاده و از همت والای  تمامی معاونین و کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان که با حضور گرمشان در این حرکت ارزشمند نقش آفرینی نمودند صمیمانه تشکر نمایم. از خداوند رحمان و رحیم دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات بقیه الله الاعظم (عج) و منویات حکیمانه نائب برحقش امام خامنه‌ای مدظله العالی مسئلت می‌نمایم. امیدوارم شاهد تداوم و استمرار این تفکر والا باشیم.

و من ا… التوفیق

بهمن داراب زاده
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.