تقدیر از خبرنگاران فعال در حوزه عملكرد شركت توزیع برق گیلان

گیل نامه /  به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران رسانه های مکتوب ، پایگاههای خبری و فضای مجازی بدون برگزاری مراسم تجلیل بعمل آمد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی و بر اساس تاکید دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، از خبرنگاران بصورت انفرادی و با ارائه لوح تقدیر و هدیه ، تجلیل شد.

همچنین جهت قدردانی از تلاش و زحمات مدیرکل صداو سیمای استان گیلان ، معاونت اطلاعات و اخبار و خبرنگاران تحریریه خبر صداو سیمای استان  ، مدیرعامل شرکت در محل کار دکتر محمد باقر زاده مدیر کل صدا و سیمای گیلان حضور یافت.

در این نشست از تلاشهای مستمر مجموعه خبرنگاران صدا و سیما در فصل گرم تابستان که همواره همکاری شایسته ای با شرکت توزیع برق استان در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی برای مصرف بهینه برق و پویش مردمی مدیریت کولرها داشتند ، تقدیر شد.

در پایان نیز مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن بازدید از تحریریه خبر صدا و سیمای استان، بصورت نمادین لوح تقدیرهایی به محمد باقر زاده مدیر کل صدا و سیمای گیلان و سید جلال الدین رضاپور معاون خبر صدا و سیمای مرکز گیلان به رسم یادبود اهداء و از زحمات این مجموعه قدردانی بعمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.