تعاونی هابهترین راهکار برای توسعه متوازن و پایدار

سرویس سیاسی _ اقتصادی :

اختصاصی _ گیل نامه /  استاندار گیلان ضمن تبریک هفته تعاون با بیان اینکه   ۱۲۶۰  شرکت تعاونی گیلانی در جشنواره تعاونی های برتر ملی شرکت کرده اند،گفت:تعاون زمینه ساز توسعه در کشور است که  هدف آن افزایش تولید داخلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / دکتر ارسلان زارع تعاونی هارا  بسترساز اشتغال آفرینی در جامعه دانست و افزود:  تعاونی ها باید بعنوان بهترین راهکار برای توسعه متوازن و پایدار مورد توجه قرار بگیرند.

وی به نقش بسزای  تعاونی ها در جهت تحقق شعار سال اشاره کرد و بیان داشت: ظرفیت های طبیعی و موقعیت استراتژیک گیلان بسترساز نقش آفرینی بیشنر تعاونی ها برای فعالیت بیشتر در حوزه های مختلف است.

زارع با تاکید براینکه باید از ظرفیت های مغفول مانده بانوان در این راستا استفاده کرد،اذعان کرد:امیدواریم با تلاش های تعاونگران ظرفیت صادرات از ۳۲ میلیون دلار به ۵۰ میلیون دلار برسد.

نماینده عالی دولت در گیلان اقتصاد مقاومتی را راهبرد خروج از تنگناها دانست و تصریح کرد:در شرابط کنونی کشور باید وابستگی به بودجه را به حداقل برسانیم و از ظرفیت های موجود به نحو احسن بهره ببریم.

استاندار گیلان در پایان گفت:  تعاونی ها باید برای بهبود کارآفرینی موثر باشند که تعاونی توسعه و عمران ظرفیت های خوبی برای اقتصاد ایجاد کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.