تصاویر فیس لیفت رنو کپچر منتشر شد

گیل نامه /       نسل اول کراس‌اوور کامپکت رنو کپچر در سال ۲۰۱۳ و نسل دوم آن در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد. در اروپا، این شاسی بلند پس از هاچ‌بک کلیو در رده دوم پرفروش‌ترین محصولات برند فرانسوی قرار دارد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /       نسل اول کراس‌اوور کامپکت رنو کپچر در سال ۲۰۱۳ و نسل دوم آن در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد. در اروپا، این شاسی بلند پس از هاچ‌بک کلیو در رده دوم پرفروش‌ترین محصولات برند فرانسوی قرار دارد. در ده ماهه اول سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۲۰۰۰۰ کراس‌اوور کپچر به فروش رسیده است. با این حال، رقبای اصلی آن در اروپا یعنی پژو ۲۰۰۸ با فروش تقریبا ۱۳۶۰۰۰ دستگاه، تویوتا یاریس کراس با فروش ۱۴۸۰۰۰ دستگاه و فولکس واگن T-Roc با فروش بیش از ۱۷۵۰۰۰ دستگاه عملکرد بهتری در مدت مشابه داشته‌اند. بنابراین رنو تصمیم گرفت فیس‌لیفت کپچر را معرفی کند که اکنون تصاویر رسمی آن منتشر شده است.

در این کراس‌اوور مانند هاچ‌بک کلیو که در بهار گذشته فیس‌لیفت شد، دیگر خبری از چراغ‌های جلو با چراغ‌های روز C-شکل نیست، بلکه این مدل از چراغ‌های جلو شبیه شاسی بلند برقی رنو سینیک جدید بهره خواهد برد. این شاسی بلند همچنین دارای یک جلوپنجره جدید مانند کراس‌اوور رنو رافال خواهد بود. طراحی سپر و چرخ‌ها نیز تغییر کرده است.

رنو کپچر

هنوز تصویری از کابین کپچر جدید منتشر نشده است، اما احتمالا مانند کلیو تبلت سیستم چندرسانه‌ای در بالای پنل جلویی را حفظ خواهد کرد.

همچنین هنوز اطلاعاتی در مورد تغییرات پیشرانه در دسترس نیست. نسخه قبلی در اروپا با موتور بنزینی ۱ لیتری چهارسیلندر توربو با توان ۹۰ اسب بخار، پیشرانه نیمه‌هیبریدی با موتور ۱.۳ لیتری چهارسیلندر توربو با توان ۱۴۰ یا ۱۶۰ اسب بخار و پیشرانه هیبریدی با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۴۵ اسب بخار به فروش می‌رسد.

رنو تا پیش از پایان سال جاری میلادی به صورت رسمی از کپچر رونمایی خواهد کرد.

خودرو بانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.