ترويج و تقويت روحيه بسيج و ايثارگري از وظايف اصلي بسيج در سازمان است/ كشور با تحول بايد از اين وضعيت خارج شود

گیل نامه / رييس سازمان برنامه و بودجه در نشست شوراي مركز مقاومت بسيج اين سازمان كه به مناسبت هفته دولت برگزار شد شركت كرد و اظهار داشت: روحيه تحول پذيري، نوآوري،خلاقيت از جمله روحيات اصلي بسيج است.

گیل نامه / دكتر مسعود ميركاظمي در ابتداي جلسه با تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر گفت: شهيد رجايي و باهنر اسوه ساده زيستي و نماد دولت مكتبي بودند.

وي با تشريح تاريخچه پيدايش بسيج كارمندان افزود: مشكلاتي كه امروزه در كشور داريم به خاطر نگاه غير انقلابي در اداره كشور است.

رييس سازمان برنامه و بودجه با تأكيد بر اينكه تحريم در زمان جنگ قابل مقايسه با امروز نبود ادامه داد: ظرفيت هايي كه امروز در دانشگاه ها داريم قابل مقايسه با سالهاي اول انقلاب نيست.

دكتر ميركاظمي با اشاره بر اينكه در حوزه دفاعي جزو كشورهاي سر آمد در جهان هستيم افزود: دستيابي به اينها جز با نگاه انقلابي و بسيجي امكان پذير نبود.

 رييس سازمان برنامه و بودجه ضمن تاكيد بر اينكه ايران كشور قدرتمندي در منطقه است ادامه داد: الان صنايع پيچيده در اختيار ايران است و اينها با روحيه تحول پذيري نوآوري و خلاقيت كه همه اينها جز روحيات بسيجي است بدست آمده است.

وي با اشاره به اينكه كشور در وضعيت خوب اقتصادي قرار ندارد، افزود: بايد از اين وضعيت خارج شويم و راه آن تغيير و تحول است ما نمي توانيم روش هاي گذشته را ادامه دهيم.

رييس سازمان برنامه و بودجه با بيان اينكه نبايد توجه‌مان به چند كشور اروپايي باشد افزود: بازار ما كشورهاي منطقه،آفريقا و آمريكاي لاتين است و نبايد معطل چند كشور خاص شويم.

دكتر ميركاظمي ادامه داد: روحيه توانستن بايد در دستور كار قرار بگيرد، افرادي بدرد سازمان مي خورند كه نگاه مكتبي، انقلابي و “من مي توانم” داشته باشند.

وي با بيان اينكه در سازمان برنامه و بودجه تغيير روش را دستور كار داريم اظهار داشت: بودجه ۱۴۰۱ بايد با برنامه باشد و  بتوانيم آنرا ماهانه كنترل كنيم، ما مي توانيم ۸ درصد رشد اقتصادي رقم بزنيم به شرطي كه تلاش كنيم و اين شدني است. همچنين منابع بايد بر اساس اثر بخشي باشد.

رييس سازمان برنامه و بودجه گفت: نبايد منتظر كسي باشيم نبايد نا اميد شويم و مسير اشكال دار را تكرار كنيم بايد برويم به سمت خلق روشهاي جديد، دنبال نوآوري هاي جديد برويم و يك سازمان هوشمند باشيم.

بنابراين گزارش؛ مهرداد راهداري فرمانده بسيج سازمان برنامه و بودجه در اين جلسه گزارشي از عملكرد بسيج ارائه داد و اظهار داشت: تمام كساني كه دلسوز كشور هستند تفكر بسيجي دارند.

وي ادامه داد: قطعا بسيج از همان ابتدا تا الان جزو اصحاب “ما مي توانيم” بود و از اين شعار كوتاه نخواهد آمد.

راهداري با تأكيد بر اينكه بسيج از انقلاب و ولايت دست بر نخواهد داشت افزود: امسال بايد با حضور فعال تر و پررنگ تري فعاليت بسيج را پيگيري كنيم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.