تخریب اعیانات و حصارکشی‌ها در سال‌جاری ادامه دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان:

گیل نامه / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: این شرکت در سال گذشته نسبت به رفع تصرفات و  تخریب اعیانات و حصارکشی ها اقدام کرده است و امسال نیز این کار ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / وحید خرمی امروز در جمع خبرنگاران از رفع تصرف ۳۲۵ هزار و ۴۵۹ متر مربع از حرایم دولتی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این میزان رفع تصرف انجام شده در نتیجه بررسی ۲۱۲ فقره پرونده از تعداد ۳۶۶ پرونده ارسال شده به دستگاه قضایی است که با صدور حکم از سوی مقامات قضایی استان منجر به رفع تصرف ۳۲۵ هزار و ۴۵۹ متر مربع  از حرائم دولتی شده است.

خرمی با بیان اینکه مابقی پرونده‌ها در حال حاضر در محاکم قضایی استان در حال رسیدگی است، ادامه داد: رفع تصرف‌های صورت گرفته شامل، بستر تالاب‌ها، حریم و بستر رودخانه‌ها، سواحل دریا و اراضی استملاکی است که در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و آزادسازی اراضی دولتی انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان با اشاره به این مهم که توفیقات حاصله ناشی از تسریع و دقت در رسیدگی‌های قضایی بعمل آمده در دستگاه قضایی استان و همکاری عوامل انتظامی بوده است.

خرمی تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای گیلان در سال گذشته با دستور مقامات قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی استان گیلان نسبت به رفع تصرفات و  تخریب اعیانات و حصارکشی ها اقدام کرده است که این فرایند با طی مراحل قانونی در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال این شرکت از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و در سال جاری نیز با سودجویانی که قصد تصرف و سودجویی نسبت به انفال و بیت المال را داشته باشند، از طریق مراجع  قضایی با قاطعیت پیگیری و مطابق قانون مجازات خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.