تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی

گیل نامه / در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس مراسم پرفیض دعای زیارت عاشورا و ذکر مصیبت خاندان حضرت ابا عبدالله الحسن(ع) با حضور کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان صحنه تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه به تقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، مراسم پرفیض زیارت عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) صبح امروز چهارشنبه(۴مهر) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام زین العابدین(ع) و با حضور پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، همسر شهید پاسدار محمدرضا یعقوبی از مدافعین حرم از استان گیلان معاونین، روسا، مسئولین و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.
در این مراسم معنوی که در فضایی روحانی، با مداحی کربلایی جلال فردی مقدم مسئول اداری کتابخانه های عمومی استان و از ذاکرین اهل بیت برگزار شد، ضمن زمزمه فرازهایی از دعای زیارت عاشورا و ذکر مصیبت خاندان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از همسر این شهید گرانقدر تجلیل و لوح یادبود هفته دفاع مقدس به ایشان اهدا شد. همسر این شهید جلیل القدر نیز در این مراسم باذکر خاطراتی از شهید محمدرضا یعقوبی، صبر، توکل به خدا در همه امور و نیز اخلاق نیکو را از ویژگی های بارز وی برشمرد.
گفتنی است شهید پاسدار محمدرضا یعقوبی در نیمه‌شب ۱۹ رمضان ۱۳۹۵ همزمان با شب ضربت خوردن امیرالمؤمنین علی (ع) در شهر حلب سوریه و در دفاع از حرمین معصومین به مقام شهادت نائل شد اما پیکر مطهر این شهید جاویدالاثر هرگز به میهمن اسلامی بازنگشت. سرانجام لباس این شهید والامقام در مورخ ۲۴ تیرماه سال ۱۳۹۵ به‌صورت نمادین و با حضور جمع کثیری از شیفتگان خاندان عصمت و طهارت و مردم گیلان در گلزار شهدای شهر رشت تدفین شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.