تجدید میثاق مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با آرمان های شهدا

به مناسبت هفته کارگر :

گیل نامه / عباس علیزاده درآیین غبار روبی از مزار شهدا ضمن تبریک هفته کارگر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کارگری، ابراز داشت :​شهدا گنجینه های انقلاب هستند و وظیفه حفظ و پاسداری از ارزش ها و آرمان های این عزیزان به عهده همه آحاد جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به همراه مدیران اداره کل و شورای هماهنگی و مسئولین بسیج کارگری استان گیلان در نخستین روز از هفته کارگر با حضور در مزارشهدای  شهرستان رشت ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا و با غبار روبی و نثار گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

علیزاده در این آیین ضمن تبریک هفته کارگر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کارگری، ابراز داشت :شهدا گنجینه های انقلاب هستند و وظیفه حفظ و پاسداری از ارزش ها و آرمان های این عزیزان به عهده همه آحاد جامعه است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری؛ کارگران را ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری دانست که یک کشور تنها با اهمیت دادن به قشر کارگر می تواند دارای اقتصاد پیشرفته و مستقل باشد.

مدیرکل در این مراسم که مدیران شورای هماهنگی و مسئولان استانی نیز حضور داشتند با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری تحقق شعار تولید،پشتیبانی ها، مانع زدایی ها را در گروی  همدلی و حمایت همه جانبه مسئولان از جامعه کار وتلاش و بخش تولید عنوان کرد.

وی همچنین از مدیران استان که با حضور خود درگلزار شهدا به جهت تجدید میثاق با آرمان های شهدا و الگو قراردادن رشادت ها و فداکاری های آنها در راه حفظ و اعتلای میهن اسلامی گرد هم آمده اند خواستار تلاش و خدمت بیش از پیش برای جامعه کار و تلاش استان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.