جلب رضایت مخاطبین بزرگترین هدف سازمانی است که با مدیریت خوب و مشارکتی حاصل میگردد

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان :

گیل نامه /  با حضور مدیرکل و معاون بیمه ای تامین اجتماعی گیلان ، مراسم اتمام طرح پرونده الکترونیک در شعبه آستانه اشرفیه برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه /  با اتمام یافتن طرح پرونده الکترونیک در شعبه آستانه اشرفیه ، طی مراسمی با حضور جمیل حق پرست مدیرکل استان ، ایرج کوچکی نژاد معاون بیمه ای ، روسای ادارات فناوری اطلاعات و روابط عمومی و کارشناس متخصص فنی بیمه شدگان اداره کل و همکاران شعبه آستانه اشرفیه ، آئین اتمام طرح پرونده الکترونیک بصورت نمادین برگزار شد .

صادق پردل رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه در این برنامه با اشاره به اینکه علیرغم تاخیر یک ماهه بدلیل جابجایی مکانی ساختمان شعبه در ورود به طرح پرونده الکترونیک ، موفق شدیم به همت و تلاش جمعی کارکنان بعنوان دومین واحد در بین شعب تیپ سه استان ، طرح مذکور را به اتمام برسانیم .

ایشان با ارائه گزارشی از وضعیت شعبه ، به تشریح برخی آمار در حوزه های وصول و بازرسی پرداخته و اذعان داشت : کسب رتبه ۱۹ کشوری در بین شعب تیپ سه ، دستاورد تلاش همکاران در سالجاری بوده است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه ، ثبت ۱۲۰۰ خدمت غیرحضوری برای مخاطبین و ۱۹۲۸ رکورد در طرح سیماک ( استعلام های بین دستگاهی ) که منجر به کسب رتبه اول در شهرستان شد را از مهمترین افتخارات شعبه در ماههای اخیر قلمداد نمود .

صادق پردل با بیان اینکه وجود سه الگوی پشتکار و تلاش ، صلابت و اقتدار و تواضع و بردباری در تیم مدیریتی استان برای تمامی کارکنان مصداقی ارزشمند تلقی میگردد از حمایت و همراهی مدیرکل و معاونین قدردانی نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تبریک این موفقیت به همکاران ، گزارش خوب عملکرد شعبه را امیدبخش و دلگرم کننده برشمرده و جلب رضایت مخاطبین سازمان را بزرگترین هدف تمامی اقدامات و برنامه ها دانست .

ایشان مدیریت خوب و مشارکتی و همدلی نیروها و همت تیمی را لازمه کسب نتایج خوب قلمداد نموده و اظهار امیدواری نمود تا این حرکت نیز به مثابه گامی بلند برای خدمت به خلق و کسب رضایت جامعه هدف راهگشایی ارزنده در تحقق آرمانهای سازمانی باشد .

شایان ذکر است مدیرکل استان و هیأت همراه پیش از حضور در این مراسم از قسمتهای مختلف شعبه بازدید و با همکاران دیدار نمود .

 

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.