تامین اجتماعی شعبه بندرکیاشهر ماهانه قریب به ۷ میلیارد تومان تعهدات پرداخت مینماید

گیل نامه / در گزارشی آماری جامعه تحت پوشش و تعهدات ریالی تامین اجتماعی بندرکیاشهر به شهروندان تشریح گردید .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  محمدعلی ضرابی رئیس تامین اجتماعی شعبه بندرکیاشهر با اعلام این خبر اظهار داشت : بیش از ۲۲۰۰ مستمری بگیر در قالب ۱۸۰۰ پرونده و افزون بر ۴۵۰۰ بیمه شده اصلی با احتساب افراد تبعی خود جمعیت ۱۴۰۰۰ نفری تحت پوشش تامین اجتماعی در بندرکیاشهر را تشکیل میدهند .

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰۰ واحد تولیدی ، صنعتی ، صنفی و خدماتی در حوزه عمل این شعبه دارای پرونده کارگاهی میباشند افزود : تامین اجتماعی بندرکیاشهر ماهانه حدود ۲۳۰ میلیون تومان مقرری بیمه بیکاری ، ۵۰۰ میلیون تومان تعهدات کوتاه مدت مشتمل بر انواع غرامتها و کمک هزینه ها و بیش از ۶/۵ میلیارد تومان انواع مستمری های بازنشستگی ، بازماندگان و ازکارافتادگان پرداخت مینماید .

رئیس تامین اجتماعی شعبه بندرکیاشهر با بیان اینکه پرداخت تعهدات این شعبه تا پایان بهمن ماه بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان بوده است اذعان داشت که به طور متوسط در هر ماه قریب به ۷ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران این حوزه پرداخت میگردد .

بیش از ۱۱۰۰ بازنشسته ، ۸۰ ازکارافتاده و بالغ بر ۱۰۰۰ بازمانده در زمره مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی بندرکیاشهر قرار دارند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.