بیانیه هیئت رییسه مجلس دانش آموزی در حمایت از معلم آستارایی

گیل نامه / “آیلاند” یعنی شرافت،صداقت،یعنی دغدغه مندی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / واکنش امیرحسین برزو جیرندهی (عضو هیئت رییسه مجلس دانش آموزی و نماینده دانش آموزان استان گیلان و عضو کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی)به نمایندگی از تمام دانش آموزان نسبت به وظیفه شناسی معلم  آستارایی

پس از شیوع بحران کرونا و در پی آن تعطیلی مدارس و دانشگاه ها،تصمیم نهاد های ذیربط برآن بود که کلاس های درس بصورت برخط و مجازی برگزار گردند.

در این میان معلم های کوشا و دلسوز دوباره پای کار آمدند،در این بین  فایلی صوتی از یکی از معلمان زحمتکش آستارایی منتشر شد که این فرد کلمه “آنلاین” را سهواً “آیلاند”تلفظ میکند.این سوژه مورد طنزو تمسخر بسیاری از افراد قرار گرفت.

تلفظ اشتباه یک واژه،امری معمولی ست که میتواند برای هرکسی اتفاق بیوفتد اما گله اینجاست که تمسخر معلمی که در حال تلاش برای کمک به دانش آموزانش است اصلا کار موجهی نیست بلکه باید قدردان دغدغه مندی وی بود.

یک معلم تمام تلاش خودش را بکار میگیرد تا بچه هایش از درس عقب نمانند آنوقت یک عده با یک اشتباه کلامی این معلم عزیز و مسئولیت پذیر را مورو تمسخر قرار می دهند.

معرفت این معلم ستودنی ست.”آیلاند” یعنی تعهد معلمی دلسوز،تاسف بابت بی فرهنگی هایی که دامن گیر برخی ها شده و خاطر اورا آزرده می کنند.

از نظر ما دانش آموزان “آیلاند”یعنی تعهد یعنی وظیفه شناسی،
دغدغه مندی معلمی دلسوز که سعی در انجام مسئولیت محوله دارد.

ما دانش آموزان استان گیلان از تلاش های دلسوزانه خانم صفایی،معلم آستارایی تشکرو قدردانی میکنم و کار ایشان را بسیار ارزشمند تلقی میکنم.

ما دانش آموزان یقینا باید قدردان “آیلاند” های زندگی مان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.