بیانیه ستاد امور اقشار بسیج و متخصصین سپاه گیلان در پی شهادت دانشمند دفاعی و هسته ای

شهید دکتر محسن فخری زاده؛

گیل‌نامه /  ستاد امور اقشار بسیج و متخصصین سپاه گیلان در پی شهادت دانشمند دفاعی و هسته ای دکتر محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /    متن بیانیه ستاد امور اقشار بسیج و متخصصین سپاه گیلان :

بسم الله القاصم الجبارین
دشمنان جنایتکار پس از سالها برنامه ریزی برای ترور دانشمندی فرهیخته ، مومن ، انقلابی و موثر درحوزه های پژوهشی و تحقیقاتی به ویژه در صنایع دفاعی و هسته ای ٬٬ شهید دکتر محسن فخری زاده٬٬ ، این بار عصر جمعه ای خونین برای دنیای علم و اندیشه و آزادگی خاصه ملت انقلابی ایران اسلامی رقم زدند.

حاشا و کلا که ملت خستگی ناپذیر و بصیر ایران اسلامی و انقلابی که از سخت ترین امتحانات در اهدای ارزشمندترین موهبت های الهی خود در مسیر قرب و رضای حضرت حق تعالی و اعتلای کشور سربلند بوده و انشاءالله خواهد بود ، کوچکترین تردیدی در عزم راسخ خود برای رسیدن به قله های تعالی ، افتخار و استقلال همه جانبه ، پیدا کند .

بدون شک فرزندان غیور و انقلابی این ملت سرافراز انتقام خون عزیزان خود را از مسببین و عاملین این ترور شوم و بزدلانه یعنی دولتمردان آمریکای جنایتکار ، رژم جعلی و غاصب صهیونیستی و اذناب منطقه ای و فرا منطقه ای آنان خواهند گرفت و برای نجات امت اسلام از چنگال جنایتکاران وتروریسم بین المللی لحظه ای از پای نخواهند نشست.
الیس الصبح بقریب.

روابط عمومی ستاد امور اقشاربسیج ومتخصصین سپاه گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.