به همت فرهنگسرای گردشگری ، اولین کلینیک گردشگری شروع بکار کرد

گیل نامه / به همت فرهنگسرای گردشگری اولین کلینیک گردشگری با حضور متخصصان و مشاوران برتر کشوری و استانی آغاز بکار کرد و در ویزیت اول با حضور در شهر تاریخی ماسوله با شهردار، اعضای شورا، کسبه و فعالان حوزه گردشگری این‌شهر توریستی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / دکتر جواد هادی زاده مدیرعامل اولین فرهنگسرای گردشگری کشور در این خصوص بیان داشت: کلینیک گردشگری با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب‌دیده حوزه گردشگری با حضور متخصصین و اساتید حوزه های مرتبط صنعت گردشگری و کسب و کارهای وابسته توسط فرهنگسرای گردشگری برنامه‌ریزی و اجرا شده است. وی افزود: کلینیک گردشگری به دنبال شناسایی چالش ها و آسیبهای پیشروی کسب کارهای گردشگری ست و قصد دارد با شناسایی فرصت های پیش رو با رویکرد استراتژیک به ارائه برنامه های عملیاتی و پروژه های اقدام بپردازد و با مشاوره و کوچینگ تخصصی مشاوران و اساتید همراه، جهت ایجاد تغییرات لازم به کسب و کارهای حوزه گردشگری یاری رساند.

اولین کلینیک گردشگری

مهندس نیرویی شهردار ماسوله، به عنوان میزبان این ویزیت، خاطر نشان کرد طبق رای زنی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته و دعوت از متخصصان فرهنگسرای گردشگری برای حل چالش های پیش آمده در برنامه های تورستی این شهر، به عنوان اولین برنامه کلینیک گردشگری، شهرک تاریخی ماسوله به عنوان یک مقصد مهم گردشگری در سطح ملی و بین المللی در دستور کار قرار گرفته است تا با حضور مشاوران و اساتید متخصص بتوان آسیبهای جدی وارده به کسب و کارهای این شهر به طور تخصصی بررسی و خدمات مشاوره ای ارایه شود.
نیرویی افزود: درامد و اقتصاد شهری ماسوله مبتنی بر گردشگری ست و در یکسال گذشته با توجه به محدودیت های کورونایی، مردم و کسب و کارهای این شهرک تاریخی آسیب های فراوانی دیده اند.
دکتر هادی زاده رییس کلینیک گردشگری فرهنگسرای گردشگری در بازدید و جلسات مشاوره ای این رویداد اشاره کرد: کلینیک گردشگری در تلاش است تا چالش های موجود در کسب و کارهای گردشگری ماسوله را در روزهای استقبال از نوروز بررسی و مشاوره های مقتضی را ارائه نماید.

گفتنی ست در ویزیت رایگان کلینیک گردشگری، اساتید و مشاوران همراه در حوزه های متنوع خدمات مشاوره ای و کوچینگ را ارائه و برای برون رفت از چالش و اسیبهای موجود برنامه های عملیاتی و اجرایی پیشنهادی را ارائه می نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.