بهره برداری از ۹ طرح در منطقه آزاد انزلی

گیل نامه / ۹ طرح گردشگری ، صنعتی و تولیدی در سومین روز هفته دولت با حضور استاندار گیلان در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیل نامه / در سومین روز از هفته دولت ، یک واحد صنعتی بسته بندی محصولات غذایی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی با حضور ارسلان زارع افتتاح شد.
  • علاوه بر این طرح ، ۷ طرح دیگر از جمله واحد تولید کمپرسور ، خط تولید ماسک ۳ لایه پرستاری و طرح توسعه تولید فلزهای فرم دهی شده در شهرک صنعتی شماره یک ، واحد صنعتی برش و بسته بندی کاغذ  و واحد فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی در شهرک شماره ۲ منطقه آزاد انزلی و همچنین ۳ باب انبار سرپوشیده در مجتمع بندری کاسپین به بهره برداری رسید که برای راه اندازی این واحدها بیش از ۴۳۳ میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری شده است.
  • افتتاح واحد بومگردی در روستای گلشن منطقه آزاد انزلی با زیر بنای ۹۳۰ مترمربع و سرمایه گذاری۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که امروز با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.
‌‌‌با بهره برداری این طرح ها در منطقه آزاد انزلی ، برای۲۴۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شد.
  • در هفته دولت امسال ، هزار و ۴۴ طرح با حدود ۲ هزار و۳۸۷ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری به بهره‌برداری می‌رسد که این اعتبار در مقایسه با هفته دولت پارسال ۵۵ درصد بیشتر است.
    از مجموع اعتبارات طرح های هفته دولت امسال ، هزار و۴۷۰ میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.