برگزاری کارگاه آموزشی تفریحی هیات تیراندازی با کمان رشت

گیل نامه /   به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش کارگاه آموزشی تفریحی هیات تیراندازی با کمان رشت در سالن آکادمی تخصصی تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی یادگار امام این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      در این کارگاه آموزشی تفریحی که با حضور اعضای شورای شهر رشت و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد سید رضا گسکری نژاد رئیس هیات تیراندازی گیلان، رشته تیراندازی با کمان را یکی از رشته‌های مفرح و پرهیجان دانست و گفت: گیلان در این رشته ورزشکاران مستعد و توانمندی دارد که برای استان افتخار آفرینی می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که با همراهی مسئولین و رسانه‌ها بتوانیم این رشته با نشاط و مفرح ورزشی را بیشتر به همگان بشناسانیم.
رئیس هیات تیراندازی با کمان شهرستان رشت نیز در این رویداد تفریحی ورزشی گفت: مدیریت شهری، نقش مهمی در اختصاص و ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی در سطح شهر و گسترش ورزش در بین شهروندان دارند و جا دارد که از حمایت‌های مسئولین شورا و شهرداری رشت در زمینه توسعه ورزش تشکر و قدردانی کنم.
علیرضا رعد پیما با اشاره به برگزاری مسابقات جام محلات رشت در آینده نزدیک افزود: برنامه‌هایی در جهت رشد و توسعه این ورزش مفرح و نشاط آور به اجرا در خواهد آمد و رشته تیراندازی با کمان برای نخستین بار در مسابقات جام محلات رشت برگزار خواهد شد.
در ادامه مربیان حاضر توضیحاتی در خصوص انواع کمان‌ها و نحوه کاربرد و استفاده آن‌ها پرداخته و حاضرین به تمرینات و رقابت پرداختند.

صدا و سیمای گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.