برنامه‌های هفته ملی کودک امسال مجازی برگزار‌ می‌شود

  گیل نامه /   مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /   اسفندیار ضیائی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های هفته ملی کودک در بستر‌ فضای مجازی برگزار‌ می‌شود اظهار داشت: همزمان با اربعین حسینی ویژه‌برنامه‌های هفته کودک با در نظر گرفتن حال و هوای محرم در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اینکه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و پرهیز از برگزاری هر گونه تجمعی باید از ظرفیت فضای مجازی بهره برد گفت: یکی از برنامه‌های درنظرگرفته شده برای روز کودک، افتتاح نگارخانه آفرینش در رشت است.

وی اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در بستر فضای مجازی، حضور کارشناسان در برنامه‌های مختلف صدا و سیما و بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را از دیگر برنامه‌های روز کودک عنوان کرد و افزود: اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان مناطق کم‌برخوردار نیز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید

ضیائی اجرای طرح تمیم و تجهیز کتابخانه‌های مراکز فرهنگی کانون و معرفی رشت به‌عنوان شهر دوستدار کودک را از دیگر برنامه‌های هفته کودک دانست و بیان کرد: فعالیت در شبکه‌های مجازی با هشتگ بچه‌های_اربعین در اولویت‌ کاری ما است.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به انتشار فراخوان «سپید‌بالان» با محوریت طراحی تمبر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: قرار است از کودکان برگزیده در عرصه تئاتر و فیلم نیز طی مراسمی تجلیل شود.

ضیائی با بیان اینکه در نخستین روز از هفته‌ی ملی کودک سایت فروش اینترنتی تولیدات کانون پرورش فکری راه‌اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: خواهیم‌بود، گفت: به‌مناسبت هفته کودک کتاب‌ها و محصولات فرهنگی عرضه شده با ۲۵ درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار داده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.