برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت مهم‌ترین مطالبه مردم استان گیلان از ناجا است

گیل نامه /  استاندار گیلان با اشاره به اهمیت ارتباط ناجا با مردم به‌عنوان یکی از فرایندهای تامین امنیت گفت: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت مهم‌ترین مطالبه مردم گیلان از ناجا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  ارسلان زارع صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان گیلان به‌مناسبت هفته ناجا ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه تامین نظم و امنیت اظهار داشت: هفته ناجا را به دلاورمردان عرصه حفظ و تأمین نظم و امنیت جامعه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

استاندار گیلان تلاش‌ مأموران نیروی انتظامی در بحران کرونا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شعار هفته نیروی انتظامی امسال «با هم برای امنیت و سلامت» است و در این عرصه تلاشگرانی‌ حضور دارند که تا پای جان در راه تأمین نظم و امنیت جامعه ایستادند و شعار هفته ناجا امسال را معنا می‌بخشند.

زارع خاطرنشان کرد: نیروی انتطامی وظایف گوناگون و گسترده‌ای دارد که نشانگر اهمیت والای آن است و امروز ارتباط نیروی انتظامی با مردم بر اهمیت وظایف کارکنان ناجا افزوده است چرا که به‌عنوان الگوی نظم و انضباط مطرح هستند و وظایف خود را در تمام ایام سال و هر ساعت از شبانه‌روز به‌خوبی انجام می‌دهند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی با رعایت ادب و حفظ اخلاق حرفه‌ای در ارتباط با مردم توانسته اعتماد عمومی را جلب کند ابراز داشت: اقدامات نیروی انتظامی با رعایت و اهمیت اصل امنیت برتری می‌کند چرا که امنیت پایه و بقای ارتقاء و دوام هر جامعه‌ای است.

وی شاخصه‌هایی همچون نشاط، بالندگی، برکت، توسعه و پیشرفت جامعه را نیازمند امنیت دانست و تصریح کرد: این شاخصه‌ها در سایه امنیت عمومی محقق می‌شود و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و فرهنگی جامعه را نیز به‌همراه دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حفظ امنیت عمومی و برخورد قاطع با متجاوزان و مخلان امنیت از جمله مطالبات مردم است گفت: ارتباط با مردم یکی از مهمترین عوامل و فرایندهای تامین امنیت در جامعه است.

زارع اعتماد عمومی را یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های  اجتماعی دانست و با بیان اینکه این سرمایه امروز در اختیار نیروی انتظامی است عنوان کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری با کادر درمان یکی اقدامات خوب نیروی انتظامی در بحران بوده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان کشور و استان بیان کرد: کرونا بر بخش‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی تاثیر گذاشت اما نیروی انتظامی توانست در اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و با حضور میدانی در اماکن و همچنین ارتباط با مشاغل سربلند بیرون آید و در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.