برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با آرای وارداتی و انتقال آرا | اجازه نمی‌دهیم متخلفین به اهداف خود برسند

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی گیلان تأکید کرد:

گیل نامه /   دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی با متخلفین آرای وارداتی و عاملان خرید و فروش آرا برخورد قاطع می‌کند، گفت: در گلوگاه‌های ورودی استان نظیر تالش، رضوانشهر، ماسال و رودبار تدابیر امنیتی دقیق اتخاذ شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /   دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی با متخلفین آرای وارداتی و عاملان خرید و فروش آرا برخورد قاطع می‌کند، گفت: در گلوگاه‌های ورودی استان نظیر تالش، رضوانشهر، ماسال و رودبار تدابیر امنیتی دقیق اتخاذ شده و با کوچکترین رفتار متخلفین و افرادی که در صدد نا امن کردن فضای انتخابات هستند، برخورد قانونی می‌شود.

احمد آقایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند انتخابات در استان گیلان بسیارعالی است و مردم با شور و شوق وصف ناپذیر پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند، اظهار کرد: دستگاه قضایی و دادستان‌ها به کمک قضات دادسراها، عوامل اطلاعاتی در سپاه، بسیج و نیروی انتظامی امنیت متخلفین را نا امن کرده‌اند.

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گیلان با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی به کمک دادستان‌ها، قضات دادسرا در همه جا حضور دارند، افزود: در تالش تخلفاتی مبنی بر خرید و فروش آرا فراوان گزارش شده است.

آقایی با بیان اینکه دستگاه قضا در پی تاکیدات رئیس محترم قوه قضاییه با تمام تلاش به مانند گذشته و با شدت بیشتر، رای مردم را حق الناس می‌داند و با برخورد قاطع با متخلفین فضای امن را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم می‌کنند، گفت: با شایعه‌سازان فضای مجازی که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند، برخورد قاطع می‌شود.

وی در خصوص توقف اتوبوس حاملان خرید رای و آرای وارداتی در فومن، گفت: گزارش مورد نظر در حال بررسی است، برای انتقال آرا و صیانت از صندوق‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گیلان در خصوص تخلفاتی نظیر ورود اتوبوس‌های حامل آرا از دیگر استان‌ها گفت: انتقال و خرید و فروش آرا به عنوان رای وارداتی تخلف محسوب می‌شود و در این راستا ستاد پیشگیری و امنیتی با حضو ر دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی داشتیم در خصوص امنیت انتخابات، مشارکت مردم و صیانت از آرا نکاتی تدابیری اتخاذ شده و در گلوگاه‌های ورودی استان نظیر تالش، رضوانشهر، ماسال و رودبار تدابیر امنیتی دقیق اتخاذ شده و با کوچکترین رفتار متخلفین و افرادی که در صدد نا امن کردن فضای انتخابات هستند، برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با متخلفین با آرای وارداتی و انتقال آرا به شدت برخورد می‌کند، گفت: نیروهای اطلاعات سپاه، بسیج و انتطامی فضای انتخابات را رصد می‌کنند و اجازه نمی‌دهیم که متخلفین به اهداف خود برسند.

آقایی تصریح کرد: دادستان‌ها به کمک قضات دادسرا و نیروهای امنیتی فضای امن متخلفین انتقال آرا و خریدار را نا امن کرده‌اند، امسال با رهنمودهای رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان‌های سراسر استان به کمک دادیاران، بازرپرسان و نیروهای امنیتی و حفاظتی  فضای امن متخلفین خرید و انتقال آرای وارداتی را ناامن کرده‌اند.

ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.