بدهی میلیاردی آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت به تامین اجتماعی

گیل نامه / آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت ۶میلیارد تومان به بیمه تامین اجتماعی بدهکار است.

به گزارش گیل نامه / مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت امروز در نشست خبری گفت: اصل بدهی این مرکز خیریه به بیمه تامین اجتماعی در سال‌های گذشته ۲میلیارد تومان بود که به علت جریمه تاخیر در پرداخت حق بیمه کارکنان اکنون به ۶میلیارد تومان رسیده است.
سیدعلی حسینی با اشاره به واریز ماهانه ۱۲۸میلیون تومان حق بیمه کارکنان آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت خاطرنشان کرد: این آسایشگاه یک مرکز اقتصادی و سود ده نیست که بتواند همانند شرکت‌های دیگر حق بیمه پرداخت کند.
وی با اعلام روند کند احداث ساختمان جدید آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت گفت: احداث این ساختمان ۷ سال پیش آغاز شد، اما در زمان کنونی فقط ۴۰درصد پیشرفت دارد.
مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این طرح عمرانی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هزینه شد و یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان تخصیص یافته است افزود: برای تکمیل ساختمان جدید آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت با ظرفیت نگهداری ۴۰۰نفر به ۱۷میلیارد تومان دیگر نیاز است.
سیدعلی حسینی با اشاره به ظرفیت ۵۵۰نفری ساختمان کنونی آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت گفت: اکنون ۴۰۰نفر در این مرکز خیریه نگهداری می‌شوند که ۱۲۰نفر آنها بی سرپرست هستند.
وی با بیان اینکه بیشتر هزینه‌های آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت با کمک‌های نیکوکاران و مردم تامین می‌شود از شهروندان خواست زکات فطریه و نذورات خود را به شماره حساب ۱۰۰۳۰۰۱۰۰۳۰۰ این مرکز خیریه واریز کنند.
مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت اعلام کرد: شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۰۸۶۳۲۹۷۰۹ بانک سپه برای واریز فطریه عام، شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۳۳۰۷۱۵ بانک توسعه تعاون برای فطریه سادات و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۳۶ بانک ملی برای وازیر کفاره در نظر گرفته شده است.
سیدعلی حسینی با اشاره به هزینه ۱۲میلیارد تومانی آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت در سال گذشته افزود:برای امسال ۱۵میلیارد و ۷۰۰میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است.

صداوسیما

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.