با تکیه بر ظرفیت های بخش تعاون می توان بسیاری از مشکلات اشتغال و اقتصادی استان را حل کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان :

گیل نامه /  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در نشست با مدیران عامل اتحادیه تعاونی‌های مرزنشینان بر شناسایی کالاهای دارای توجیه اقتصادی توسط دستگاهای اجرایی و اتحادیه ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر اصلاح ساختار تعاونی های مرزنشینان خواستار چند منظوره شدن این شرکت ها شد.

علیزاده در نشست با مدیران عامل اتحادیه تعاونی‌های مرزنشینان که در اداره کل و با حضور تحویلداری مدیر تعاون استان و نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد؛ توجه در اصلاح ساختار و چند منظوره شدن این تعاونی ها را در بهینه سازی فعالیت آنها موثر و ضروری دانست.

وی با تاکید بر شناسایی کالاهای دارای توجیه اقتصادی توسط دستگاهای اجرایی و اتحادیه ها خواستار توجه و پیگیری جدی در این راستا شد.

علیزاده با بیان اینکه اعتقاد داریم با تکیه بر ظرفیت های بخش تعاون می توان بسیاری از مشکلات اشتغال و اقتصادی استان را حل کرد؛ از پشتیبانی و حمایت  اداره کل از تعاونگران برای تسهیلگری در فرآیند تشکیل و دیگر اقدامات برای تقویت شرکت های تعاونی استان خبر داد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان در پایان انعکاس موانع پیشروی تعاونی های مرزنشینان را به‌ دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای رفع این مشکلات ضروری دانست و بر تعامل و استفاده از ظرفیت این دستگاه ها تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.