باید در مناطق مرزی استان شرکت های تعاونی صادرات محور تشکیل شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

گیل نامه /مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در جمع کارشناسان بخش تعاون آستارا بر بر تشکیل شرکت های تعاونی تامین نیاز برای محصولات استراتژیک نظیر کیوی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در سفر به شهرستان آستارا با کارکنان اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی آستارا دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیزاده ضمن بررسی روند اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف اداره شهرستان بر اجرای کامل برنامه های ابلاغی به رغم تمام مشکلات موجود تاکید کرد.

وی در گفت‌وگو با کارشناسان بخش تعاون شهرستان بر حمایت از تولید محصولات استراتژیک نظیر کیوی و تشکیل شرکت های تعاونی صادرات محور تاکید کرد.

علیزاده افزود: باید با تشکیل شرکت های تعاونی تامین نیاز کیوی کاران در بخش های مختلف زمینه تشکیل اتحادیه کیوی کاران در استان فراهم شود.

وی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: با توجه به این که این محصول در حوزه اقتصاد و اشتغالزایی بسیار موثر است، تشکیل این شرکت های تعاونی می تواند در افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات این محصول اثرگذار باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان همچنین بر سرعت بخشیدن در روند عضوگیری و تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستارا تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.