باید با حمایت کارفرمایان فرهنگ ورزش و نشاط را در جامعه کار استان گسترش دهیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

گیل نامه / مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان برگزاری رویداد های ورزشی را در افزایش انگیزه و کارآیی کارگران اثرگذار دانست و بر تداوم فعالیت های ورزشی با حمایت کارفرمایان در واحد های تولیدی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / امروز (یکشنبه) مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور ورزش کارگری گیلان با حضور علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در اداره کل برگزار شد.

علیزاده در حاشیه این مراسم با اشاره به قرار گرفتن هیات ورزش کارگری گیلان جز پنج هیات برتر کشوراز میان ۳۱هیات این موفقیت را حاصل تلاش و زحمات هیات ورزش کارگری و ورزشکاران جامعه کار و تلاش استان دانست.

وی شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر را مانع برگزاری رویدادهای ورزشی عنوان و ابراز امیدواری کرد تا با عادی شدن شرایط و با برنامه ریزی و تلاش بیشتر جایگاه هیات ورزش کارگری گیلان در کشور ارتقا یابد.

علیزاده برگزاری پویش دوشنبه های ورزش و کار در واحدهای تولیدی را اقدامی اثرگذار برای افزایش کارآیی تلاش گران جامعه کار دانست و تاکید کرد: باید با حمایت کارفرمایان و واحدهای تولیدی فرهنگ ورزش و نشاط را در جامعه کار استان گسترش دهیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به ۳۲ فعالیت ورزشی و میزبانی ۲ رویداد در سال ۹۹ از برگزاری ۱۴ رویداد استانی شامل ۷ پویش دوشنبه های ورزش و کار و ۲ دوره آموزشی مربیگری درجه ۳ و داوری درجه ۳ شطرنج در شش ماه نخست سالجاری خبر داد.

در این مراسم از ۶۶ مدال آور گیلانی که در مسابقات قهرمانی کارگران کشور دررشته های والیبال ساحلی ، طناب کشی،شنا،والیبال دسته دو بانوان،کاراته بانوان،آمادگی جسمانی بانوان،تیر اندازی بانوان،پرتاب وزنه بانوان،پیاده روی آقایان و بانوان،کوهنوردی،بسکتبال بانوان، ووشو شرکت داشتند با حضور سرهنگ اسکندری رییس بسیج کارگری، سرهنگ زاداکبر معاون تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، پهلوان یلی رییس هیات ورزش کارگری ، بازیار معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و نماینده ورزشکاران مدال آور تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.