باید بازدیدهای نظارتی به سمت کیفی سازی حرکت نماید

سیاوش آقاجانی تاکید کرد:

گیل نامه / پنجمین جلسه کمیته رسیدگی به امور تعاونی های مشکلدار استان گیلان به منظور رسیدگی به مشکلات تعاونی مسکن کارکنان اداره کل چای شمال با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و اعضای کمیته در اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / پنجمین جلسه کمیته رسیدگی به امور تعاونی های مشکلدار استان گیلان با حضور آقاجانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و دیگر اعضا  برگزار شد.

در این جلسه که به رسیدگی به مشکلات تعاونی مسکن کارکنان اداره کل چای شمال اختصاص داشت ، مشکلات تعاونی مذکور بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

آقاجانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه تاکید کرد: در امر نظارت بر تعاونی های بزرگ و دارای ویژگی های خاص نباید منتظر برنامه ابلاغی وزارت بمانیم.

وی تصریح کرد: باید برنامه ریزی لازم جهت بازدیدهای ادواری از این تعاونی ها صورت گرفته و بازدیدهای نظارتی به سمت کیفی سازی حرکت نماید.

لازم به ذکر است کمیته رسیدگی به مشکلات تعاونی ها با تاکید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به منظور رفع مشکلات شرکت های تعاونی و ارتقای عملکرد بخش تعاون به صورت مستمر در اداره کل برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.