بازی حساس نماینده گیلان در فینال جام حذفی

اختصاصی _ گیل نامه / تیم فوتبال داماش گیلان و سرخپوشان پایتخت ، در آخرین بازی جام حذفی۹۷_۹۸در وزرشگاه ارنا اهواز در ساعت ۲۱:۰۰ امشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت ، داماش پس از مواجه شدن با کش و قوس های اخیر ، بازی حساس و مهیجی را دربر خواهد داشت .

پیش از این مالک باشگاه داماش در اعتراض به اشتباهات مداوم داوری علیه تیمش ، اعتراض خود را مبنی بر شرکت نکردن  در فینال جام حذفی اعلام کرده بود .

پرسپولیس که به تازگی هت ریک قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن گرفته است بدنبال پیروزی جهت  بدست اوردن هر ۳ جام این دوره از رقابت هاست . در صورت کسب این  امتیاز قهرمانی خود را بصورت اتفاقی نادر ثبت خواهد کرد که  در  ۲۰ سال اخیر هیچ تیمی موفق به کسب آن نشده است.

در مقابل کسب این امتیاز داماش نیز به دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نائل می شود و این نیز در جای خود حساسیت برانگیز خواهد بود .

با ارزوی موفقیت برای نماینده فینالیست استان گیلان، به امید قهرمانی داماش تا باری دیگر هواداران باتعصب و دلسوز و مردمی این تیم گیلانی با تشویق تیم محبوبشان و بدور از حواشی ، طعم تلخ اشک ها و ناملایمت های فصلی که گذشت را از یاد ببرند.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.