بازگشت ساعت کاری ادارات و بانک‌ها به روال سابق

از شنبه ۱۸ شهریور

گیل نامه /    رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور: ساعت کاری ادارات و بانک‌ها از شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ تغییر می‌کند و طبق روال قبل اعمال می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /        رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان برای مصرف بهینه برق بود، گفت: ساعت کاری ادارات از شنبه هجدهم شهریور به حالت قبل باز می‌گردد و طبق تصویب‌نامه هیات‌وزیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی ساعت ۷ صبح، واحد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه و واحد‌های صنعتی ۷ صبح خواهد بود.

میثم لطیفی افزود : ساعت آغاز به کار ادارات دستگاه‌های اجراییِ ملیِ مستقر در شهر تهران از ۷ تا ۹ صبح شناور خواهد بود.

وی در خصوص ساعت آغاز به کار مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز درمانی گفت: مدارس مقطع متوسطه اول و دوم از ۷ و ۳۰ دقیقه و مدارس ابتدایی ۸ صبح، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت اعم از دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها نیز از ۸ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه بانک‌ها نیز بر اساس این مصوبه از ۷ صبح آغاز به‌کار می‌کنند، تصریح کرد: شورای هماهنگی بانک‌ها نیز بر همین اساس اطلاعیه‌ای به بانک‌ها داده است که زمان خدمات‌دهی به مشتریان در شعب بانک‌ها در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در این ایام از ساعت ۷ صبح الی ۱۴:۳۰ دقیقه خواهد بود.

همچنین در روز‌های پنجشنبه، زمان خدمات‌دهی به مشتریان در شعب بانک‌ها از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

میثم لطیفی در خصوص ساعت شروع بکار مادران و یا پدران کارمندی که فرزندان خردسال یا محصل در مقطع ابتدایی دارند، گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی ملی مستقر در شهر تهران، با شناور بودن ساعت کاری از ۷ تا ۹ صبح مشکل این خانواده‌ها را حل خواهد کرد.

وی اضافه کرد : اما به دستگاه‌های استانی که ساعت آغاز بکار آن‌ها ۷ صبح است نیز تاکید شده که با شناور کردن ساعت آغاز بکار بانوان یا یکی از والدینی که فرزند زیر ۷ سال دارند و مهد کودکی هستند ، مساعدت کنند.

صدا و سیمای گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.