بازدید میدانی فرماندار رشت از دو واحد تولیدی بخش سنگر

در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، صورت پذیرفت؛

گیل نامه / فرماندار شهرستان رشت با حضور در بخش سنگر از دو واحد تولیدی واقع در این بخش بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت صبح امروز(یکشنبه) با همراهی معاون برنامه ریزی و توسعه خود، از شرکت تولیدی نایلون و سلفون و چاپ رنگین کمان ‌با ظرفیت اشتغال ۸ نفر و ظرفیت صادرات به کل کشور و واحد تولیدی نهالستان ملازاده (ایتاگیل) با اشتغال مستقیم برای ۲۵ نفر (مستقیم و غیرمستقیم) در بخش سنگر بازدید و مشکلات و مسائل این واحدها را از نزدیک بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: اگر میخواهیم حمایت از تولید و صنعت به یک خط اصلی در مسیر فعالیت و کار ما تبدیل شود باید در گام نخست مشکلات و دغدغه‌های فعالان این عرصه را بشنویم و به این منظور حضور در واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی با اشاره به بازدید از شماری از واحدهای تولیدی در شهرستان، افزود: در بررسی میدانی از مشکلات و موانع تولید شهرستان رشت، بخش عمده مربوط به مسایل مالی و ارایه تسهیلات بوده که دولت با تدابیر در نظر گرفته نسبت به رفع و حمایت از بخش تولید گام اساسی برخواهد داشت.

فرماندار رشت با تاکید بر تعامل و حمایت دستگاههای اجرایی و بانک ها از جریان تولید، افزود: اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال است، همواره در خدمت تلاشگران عرصه تولید باقی خواهد ماند، در این راستا از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار رشت در این بازدید با استماع مسائل و مشکلات مدیران واحدهای تولیدی، گفت: در اولین فرصت جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان جهت بررسی و پیگیری مشکلات واحدها برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.