بازدید میدانی سرپرست فرمانداری رشت از واحدهای تولیدی بخش سنگر

گیل نامه / فرماندار رشت در بازدید از‌ ۳ واحد تولیدی بخش سنگر، مشکلات این واحدها را از نزدیک بررسی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / حمید رضا امام پناهی صبح امروز از ۳ واحد تولیدی شرکت پیله و ابریشم شمال، شرکت تولیدی خوراک دام وحدت و شرکت تعاونی چوب ایرانیان مانا هنر(چامه) بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات پیش روی این واحدهای تولیدی را بررسی کرد.
سرپرست فرمانداری رشت در حاشیه این بازدید با تاکید بر رفع موانع تولید و تحقق شعار سال، گفت: همه مدیران موظف هستند که مسائل حوزه های خودشان را به صورت میدانی مورد توجه قرار دهند و باید خودشان مسائل را از نزدیک نظاره گر باشند و پیش از آن‌که تولیدکننده و کارآفرین به آنها مراجعه کند، مدیران ما مکلفند که به سراغ آنان بروند.
وی ادامه داد: هدف از این بازدیدهای میدانی رفتن به سراغ واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل و لزوم برنامه ریزی و اقدام عملی برای احیا این واحدهای تولیدی جهت ایجاد اشتغال پایدار می باشد.
سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه مشکل تامین مواد اولیه، مشکل همه واحدهای تولیدی است، افزود: بیشتر مطالبه واحدهای تولیدی ما تامین مواد اولیه و همچنین اخذ تسهیلات از بانک هاست، تمامی این موارد احصا و همه تلاش ها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی به کار گرفته می شود.
گفتنی است در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان رشت، بازدیدهای دوره ای فرماندار رشت از واحدهای تولیدی به صورت مستمر انجام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.