بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از کارخانه چوب سبز کاسپین

به منظور شناسایی موانع تولید صورت گرفت:

گیل نامه /مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بر اجرای طرح های کارورزی و بهره مندی از مشوق های بیمه ای و تشکیل شرکت های تعاونی مصرف و مسکن تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به اتفاق هیات همراه از کارخانه چوب سبز کاسپین واقع در شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

علیزاده پس از بازدید از قسمت های مختلف خطوط تولید، تسهیلات برای اجرای طرح توسعه را از نیازمندی های این کارخانه عنوان کرد و افزود: با توجه به این‌که محصولات جدید در رسته تولیدات نو و خلاقانه قرار دارند می توان برای سال آینده تسهیلات مورد نیاز کارخانه را از محل تفاهم نامه مشترک با صندوق کارآفرینی تامین کرد.

اجرای طرح های کارورزی و بهره مندی از مشوق های بیمه ای و تشکیل شرکت های تعاونی مصرف و مسکن برای کارکنان از تاکیدات مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان در این بازدید بود.

شرکت چوب سبز کاسپین با ۴۶ نفر نیروی کار در تولید صفحه تاپس آشپزخانه مشغول به فعالیت است.

این کارخانه ماهانه ۳ هزار و ۵۰۰ شاخه (معادل ۲۱۰ تن) صفحه تاپس آشپزخانه تولید می کند که بنا گفته مدیر کارخانه در صورت اجرای طرح توسعه محصولات پی وی سی نیز به فرآیند تولید اضافه می شود و زمینه اشتغال برای دست کم ۱۲ نفر ایجاد خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.