بازدید سیاوش آقاجانی از پروژه سد مخزنی شفارود

به منظور رسیدگی به مطالبات کارگران صورت گرفت:

گیل نامه /مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: در سال جاری نظارت برای اجرای قوانین کار و رسیدگی به مطالبات کارگران با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان در سفر خود به شهرستان رضوانشهر به همراه نادر صفوی سرپرست فرمانداری این شهرستان از پروژه سد مخزنی شفارود  و شرکت تعاونی موسسان صنعت شترمرغ شمال بازدید کرد.

آقاجانی در حاشیه بازدید از سد شفارود که سرپرست مدیریت روابط کار، سرپرست مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و رییس اداره کار رضوانشهر نیز وی را همراهی کردند از بازرسی و نظارت مستمر بازرسان کار و جلوگیری از ضایع شدن حقوق و مطالبات قانونی کارگران خبر داد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان دلیل توقف پروژه سد شفارود را اختلاف بین کارفرمای پیمان و پیمانکار پروژه عنوان کرد.

وی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: اختلافات در قراردادهای پیمان که موجب توقف پروژه های عمرانی و به تعویق افتادن حقوق کارگران می شود باید به سرعت پیگیری و رفع شوند.

آقاجانی در همین راستا طی تماس تلفنی با رحیم شوقی سرپرست اداره‌کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان خواستار پیگیری وی برای رفع اختلاف کارفرما و پیمانکار پروژه سد مخزنی شفارود شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان یادآور شد : توجه به معیشت کارگران از اهداف مهم دولت مردمی سیزدهم است لذا همه مسئولان موظفیم از تمام ظرفیت های خود برای تحقق این امر استفاده کنیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان و هیات همراه در ادامه از شرکت تعاونی موسسان صنعت شترمرغ شمال و نمایشگاه محصولات این شرکت بازدید کرد.

آقاجانی در حاشیه این بازدید با طلایی مدیر این مجموعه گفت و گو کرد و مقرر شد کلیه  مشکلات این شرکت تعاونی در نشستی تخصصی در اداره کل مطرح و پیگیری شود.

لازم به ذکر است شرکت تعاونی موسسان صنعت شترمرغ شمال با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۵ نفر ظرفیت تولید ۳ هزار جوجه در سال را دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.