بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از ناحیه صنعتی یعقوبیه شهرستان لنگرود و کارخانه پارسیان تجارت پلاست کاسپین

در جریان سفر هیات محترم دولت به گیلان صورت گرفت؛

گیل نامه /صبح روز جمعه ۸ بهمن ماه دکتر میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و  اعضای شورای تأمین شهرستان لنگرود از ناحیه صنعتی یعقوبیه شهرستان لنگرود و پروژه احداث (کارخانه پارسیان تجارت پلاست کاسپین) بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / این بازدید با هدف بررسی پروژه های زیر ساختی در دست اجرا و مورد نیاز این ناحیه صنعتی صورت گرفت و همچنین از پروژه احداث (کارخانه پارسیان تجارت پلاست کاسپین) نیز بازدید بعمل آمد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی این بازدید اظهار داشت: این مرکز تنها مرکز تولید سلیفون کشور است که می‌تواند به  بعنوان یک برند فعالیت نماید و با رفع مشکلات زیرساختی و تامین منابع مالی می توانیم اثرگذاری آن را در بخش نظام اقتصادی شاهد باشیم.

محمد نژاد افزود: با توجه به تردد در جاده انحرافی این‌ منطقه، جاده ای را طراحی کرده ایم تا هم بار ترافیکی کاهش یافته و هم با ایجاد راه ارتباطی بین شهرهای کیاشهر، استانه اشرفیه و لاهیجان تسریع شود. 

مدیرعامل شرکت کاسپین پلاست نیز گفت: این پروژه از آغاز با ۷۰ ميليارد تومان سرمایه گذاری انجام شده که مجموع سرمایه گذاری آن ۱۴۰ ميليارد تومان می باشد.

آقای دیدار افزود: با رفع مشکلات مالی و حواله کرد به کشور کره و ورود ماشین آلات به ایران تا سه ماه آینده اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه لنگرود را شاهد خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.