بارش شدید باران طی امروز و فردا در گیلان

گیل نامه/کارشناس هواشناسی گیلان از نفوذ موج جدید بارش ها به منطقه از امروز خبر داد و گفت: شنبه و یکشنبه بارش های نسبتا شدید در منطقه داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه /مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، از افزایش ابرناکی هوا در منطقه به ویژه نواحی مرکزی استان خبر داد و اظهار کرد: ابرناکی هوا در نواحی شرقی کمتر است.

وی با اشاره به عبور جریانات پایدار از منطقه طی امروز، افزود: در برخی از ساعات شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده به ویژه در نواحی غربی استان خواهیم بود. این بارش ها تا عصر در نواحی مرکزی نیز به وقوع می پیوندد.

کارشناس هواشناسی گیلان از نفوذ موج جدید بارش ها به منطقه از فردا خبر داد و عنوان کرد: فردا صبح هوا خوب است، اما از عصر و شب به دنبال افزایش ابر شرایط برای بارندگی مهیا می شود.

غلامی با بیان اینکه شنبه و یکشنبه بارش های نسبتا شدید در منطقه داریم، اضافه کرد: مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند، زیرا احتمال آبگرفتگی وجود دارد.

وی همچنین از روند کاهش دما به ویژه در روز یکشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشینه موج دریا در حال حاضر نیم متر است، اما از فردا شاهد افزایش موج خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.