این مجموعه اقدامات گسترده ای را در زمینه کیفی سازی خدمات به انجام رسانده است

رئیس بهره برداری مرکز استان:

گیل‌نامه /   رئیس بهره برداری مرکز استان شرکت گاز گیلان در گفتگو با واحد روابط عمومی شرکت به تشريح فعاليت هاي انجام شده در يك سال و نيم گذشته در مجموعه بهره برداري مرکز استان پرداخت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      حسن منصف ، رئیس بهره برداری مرکز استان شرکت گاز گیلان تکمیل پروژه های نصب کابینت علمک های دو پوندی و ساقه بلند نمودن شیرهای حوضچه ای را از مهم ترین اقدامات این مجموعه در یک سال و نیم گذشته عنوان نمود.

وی اظهار داشت: این مجموعه با هدف افزایش ایمنی و پایداری جریان گاز، عملیات آشکارسازی، روان سازی و تعمیرات اساسی شیرهای مدفون شده ناشی از ساخت و ساز را به انجام رسانده است.

مهندس منصف در ادامه اجرای پروژه های جمع آوری و ایمن سازی علمک های رها شده و همچنین جمع آوری کنتورهای معیوب و تعویض کنتورهای با قدمت ۱۰ سال با هدف ارتقاء و بهبود کیفیت عملکرد دستگاه را از دیگر اقدامات مهم مجموعه بهره برداری مرکز استان عنوان نمود.

وی با اشاره به توجه ویژه شرکت گاز به افزایش سطح کیفی فرآیندها و خدمات، عنوان نمود: این مجموعه در همین راستا اقدامات گسترده ای نظیر استقرار سیستم سیماک، اجرای برنامه بایگانی الکترونیک و بهسازی فضای ادارات گاز شهرستان رشت را به انجام رسانده است.

رئیس بهره برداری مرکز استان در ادامه اجرای برنامه توسعه شبکه و انشعاب بر اساس درخواست های واصله و متعاقب آن اشتراک پذیری و نصب تجهیزات تحت سیستم نرم افزار و همچنین پیگیری در تحقق وصول مطالبات معوقه مبتنی بر شاخصهای تعیین شده را اهداف و برنامه هاي آن مجموعه عنوان نمود.

مهندس منصف رفع نشتی شيرها، تعمیرات و نگهداری ايستگاه ها، خطوط تغذیه، شبکه و انشعابات بر اساس برنامه ریزی روتین مبتنی بر سیستم نرم افزاری و غیر روتین متناسب با شرایط را از ديگر برنامه هاي امور بهره برداري مركز استان عنوان نمود.

وي همچنين از اجرای عملیات جابجایی و تغییر مسیر و ایمن سازی لوله گاز در تقاطع با راه آهن رشت – انزلی در قطعه ۶ و ۷ حد فاصل روستای پسویشه رشت تا منطقه آزاد انزلی مشتمل بر زیر گذر بصورت کــول گذاری و نصب سازه بتنی داکت توسط این مجموعه خبر داد.

اين مقام مسئول درخصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه ارائه خدمات بهينه و مطلوب گازرساني به مشتركين، گفت: در اين زمينه اقدامات گسترده اي صورت گرفته و بهره برداري مركز استان نيز هم راستا با مجموعه شركت گاز اين اقدامات را جاري سازي نموده كه از جمله مي توان به اجراي پروژه قرائت آنلاين صورتحساب، كاهش زمان نصب کنتور و رگولاتور پس از فرآیند اشتراک پذیری به حداکثر دو روز كاري، فراهم نمودن خدمات هفده گانه در دفاتر پیشخوان دولت و کاهش تردد و اتلاف وقت مشتركين، پيگيري سريع درخواست هاي مشتركين از طرق تلفن گویای ۳۴۱۴، اپلیکیشن سامانه ۲۰۰۰۶۱۹۴، دفاتر پیشخوان و سایت شركت گاز استان گيلان به آدرس www.nigc-gl.ir اشاره نمود.

مهندس منصف درخصوص تأمين و توزيع پایدار گاز اظهار داشت: در این راستا شرکت گاز با گازرسانی گسترده و رینگ نمودن خطوط توانسته است پایداری مناسبی را در شبکه گاز بویژه در فصول سرد سال ایجاد نماید.

وی با اشاره به توجه ویژه مجموعه بهره برداری مرکز استان به کنترل خدمات صورت گرفته توسط پیمانکاران گفت: بهره برداری مرکز استان در این زمینه کلیه صورت وضعیت های پیمانکاران حوزه بهره برداری اعم از پیمانکاران تعمیرات، توسعه شبکه و انشعابات و نصب تجهیزات را تحت سیستم نرم افزاری مورد بررسی قرار می دهد و در صورت تایید، مبالغ مورد توافق به آنها پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه وصول مطالبات شركت گفت: این مجموعه در زمینه وصول مطالبات اقدام به برگزاری مستمر جلسات وصول مطالبات نموده و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، اعم از امدادگران، کنتورخوانان و گازبانان در جهت تحقق این مهم تلاش می نماید.

مهندس منصف در خاتمه همکاری همه واحدها بویژه روابط عمومی شرکت را در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مجازی و میدانی برای وصول مطالبات خواستار شد.

روابط عمومی  شرکت گاز گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.