اولین خودرو وارداتی اروپایی عرضه شد | آغاز دور سوم عرضه خودروهای خارجی

گیل نامه /    سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از امروز به مدت ۳ روز بازگشایی شد تا ثبت نام‌ شده‌هایی که اسفند سال گذشته نوت دریافت کرده‌اند، خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /         سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از امروز به مدت ۳ روز بازگشایی شد تا ثبت نام‌ شده‌هایی که اسفند سال گذشته نوبت دریافت کرده‌اند، خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این مرحله که سومین دور عرضه خارجی‌هاست شش مدل خودرو عرضه شده که فیات به عنوان اولین خودرو اروپایی دور جدید واردات، یکی از آنهاست.

جزئیات سومین عرضه خودروهای وارداتی

سامانه فروش خودروهای وارداتی برای اولین بار ۱۸ مهرماه با عرضه شش مدل خودرو خارجی بازگشایی شد تا ثبت نام شده‌های اولین مرحله طرح فروش یکپارچه خودروهای خارجی شش ماه بعد از ثبت نام، بتوانند اولین انتخابات خود را انجام دهند.

در دومین دور عرضه که در تاریخ ۲ آبان صورت گرفت نیز بخش دیگری از ۳۰ هزار ثبت نام شده‌ اسفند پارسال انتخاب‌های خود را از میان ۹ مدل خودرو عرضه شده انجام دادند و حال در سومین دور عرضه، بر اساس اعلام سامانه یکپارچه، شش مدل خودرو وارداتی معرفی شده تا بخش دیگری از متقاضیان برای انتخاب خودرو مورد نظر خود اقدام کنند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی سامانه یکپارچه، متقاضیان از آغاز امروز تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه هفته جاری (۱۸ آبان) فرصت دارند با مراجعه به سایت برای انتخاب خودرو دلخواه اقدام کنند. تخصیص خودروها بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودروها انجام می‌گیرد.

 

اولین خودرو وارداتی اروپایی به خیابان ها عرضه شد | آغاز دور سوم عرضه خودروهای خارجی

 

اولین خودرو وارداتی اروپایی به خیابان ها عرضه شد | آغاز دور سوم عرضه خودروهای خارجی

 

 روزنامه همشهری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.