اولویت ها و برنامه های وزارت نیرو در جلسه كمیسیون انرژی مطرح شد

گیل نامه / وزیر نیرو گفت: اولویت ها و برنامه های وزارت نیرو در حوزه آب، مشکلات قطعی برق در ماه های اخیر، فاضلاب و خشکسالی در جلسه کمیسیون انرژی مطرح و در این زمینه با نمایندگان تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / وی با بیان اینکه جلسه بسیار خوبی بود، افزود: برنامه‌هایی که در وزارتخانه نیرو تدوین شده بود به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تقدیم کردیم و تلاش می‌شود با اصلاح برخی پروژه‌ها و برنامه‌ها نقطه نظرات نمایندگان مجلس اجرایی شود.

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اصلاح ساختار وزارت نیرو در حوزه آب و برق، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سرمایه گذاری در حوزه آب و برق، تکلیف و الزام قانونی صنایع به احداث نیروگاه ها، صادرات و قیمت گذاری برق، استفاده از انرژی تجدید پذیر و حمایت از بخش خصوصی در این رابطه، نیروی انسانی مرتبط با حوزه وزارت نیرو و تلفات برق از محورهای بحث در نشست کمیسیون انرژی مجلس با وزیر نیرو بود.

حسنوند افزود: با توجه نگرانی مردم در حوزه آب و برق، مقرر شد وزارت نیرو در برنامه کوتاه مدت، یک ساله برای عبور از زمستان وتابستان آینده برنامه ای تدوین کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.