اولویت های زارع برای سکان داری استانداری گیلان

سرویس سیاسی :

اختصاصی _ گیل نامه / دکتر ارسلان زارع نام امام حسین علیه السلام را برای تمامی نسلها حیات آفرین عنوان کرد و گفت:از گیلان می توان به عنوان کانون تحولات فرهنگی و مذهبی یاد کرد و این خطه فرهیختگانی از جمله آیت الله بهجت ، میرزا کوچک جنگلی را در دامان خود پرورانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / استاندار گیلان با تاکید بر اینکه تلاش مضاعف باید با وحدت همراه باشد افزود:با وحدت و انسجام میتوان خدمات ارزنده بیشتری به مردم ارائه داد که در هفته دولت ۱۰۲۶ طرح عمرانی با هزینه اجرایی ۱۵۳۶ میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری رسید.

وی با یادآوری اینکه باید از همه ظرفیت های کشاورزی صنعتی و گردشگری استان بهره برد،به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت:امیدواریم انتخابات امسال با شکوه و مشارکت هر چه بیشتر مردم در فضای قانونی صورت پذیرد.

دکتر زارع از طرح‌های دستور کار عمرانی را تکمیل آزادراه منجیل رودبار دانست و این آزادراه را در تکمیل کریدور شمال و جنوب بیان کرد و گفت:امیدواریم با این طرح های عمرانی و با همکاری دولت سهم تاثیرگذاری در استان داشته باشیم و همچنان شایسته سالاری نیز مورد توجه کار خود قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.