اهدای گل جمعی از آزادگان گیلانی به کادر درمان به مناسبت ۲۶ مرداد

در سالروز بازگشت پرستوها؛

گیل نامه /  جمعی از آزادگان گیلانی در حرکتی نمادین به دیدار کادر درمان بیمارستان رازی رشت رفته و به پاس زحماتشان به آنان شاخه گل هدیه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  نماینده موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان گیلان گفت: به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود نخستین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، ۱۵ نفر از آزادگان گیلانی در حرکتی نمادین با پوشیدن لباس زرد دوران اسارت و با در دست داشتن شاخه گل به بیمارستان رازی رشت رفتند و با اهدای گل به پزشکان، پرستاران و کادر درمان، اظهار امیدواری کردند هرچه زودتر ویروس منحوس کرونا را با اتحاد و کمک به هم شکست دهند.

محمد اسماعیل نیکی با اشاره به اینکه بعضی از آزادگان پزشک یا جزو کادر درمان هستند، افزود: بسیاری از آزادگان گیلانی در جبهه نبرد با کرونا نیز با ضدعفونی کردن معابر، تولید ماسک و شرکت در طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه به جهاد و مبارزه با  بیماری کرونا پرداختند.
بیمارستان رازی رشت در ایام پیک کرونا، مرکز اصلی خدمات دهی به بیماران کووید۱۹ بود.

جمعی از آزادگان آستارا هم، با اهدا شاخه گل، از کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی آستارا تجلیل کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا گفت: پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند و قدردانی از زحمات ، فداکاری‌ و مجاهدت‌های آنها، از وظایف مسئولان و مردم  است.
ایران ۴۳ هزار و ۱۷۳ آزاده دارد که ۲ هزار و ۶۴۳ نفر آنان گیلانی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.