انتقاد شدید سرمربی ملوان انزلی از فدراسیون فوتبال

گیل نامه / مازیار زارع : اگر می خواهید ملوان را نابود کنید ، این کار را انجام دهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پس از شکست تیم اش در مقابل خیبر خرم آباد درگفت وگویی چالش برانگیز در خصوص قضاوت اشکان خورشیدی در این بازی گفت : برای تک تک افراد فدراسیون فوتبال از جمله رئیس آن و بهاروند متاسفم و باید در این فدراسیون را تخته کنند، این توجیه شکست نیست اما متاسفم برای این افراد که با شهر انزلی خصومت دارند همه چیز از پیش تعیین شده است واز زمانی که مربی شده ام خیلی چیزها درباره داوری و پشت پرده فوتبال می دانم من به زور وفقط به خاطر شهرم وملوان فعالیت می کنم.

سرمربی ملوان بندرانزلی درادامه انتقاداتش از فدراسیون فوتبال گفت : این فوتبال با این فدراسیون و تصمیمات اخذ شده برای تیم های ریشه دار در لجنزار غرق شده است اگر می خواهید ملوان را نابود کنید این کار را انجام دهید و همان بلائی را که سر اقتصاد انزلی آوردید بر سرملوان بیاورید، این داور باعث سقوط ملوان شد و می دانم چرا دوباره اورا به انزلی می فرستند این داور در بازی با خیبر می توانست پنالتی بسود ملوان بگیرد که ورق بازی برگردد ، آقای رئیس فدراسیون هیچ تغییری ایجاد نشده که بدتر هم شده است مگر می شود اینقدر راحت سر یک تیم را ببرند؟

《از هیچ کدام از شما نمی ترسم ، مرا تا آخر عمر محروم کنید!》

مازیار زارع ضمن بیان این جمله در ادامه افزود : من نیازی به این فوتبال ندارم واگر این فوتبال نباشد ، شما هیچ چیز نیستید. چه مشکلی با ملوان و انزلی دارید ؟ تیم را انداختید واین داور چنین کاری کرد او چند سال است دست وپا می زند که برگردد.

همین داور را برای بازی با خیبر به انزلی می فرستند و بازیکن مارا بخاطر خوشحالی بعداز گل محروم می کنند ، قضاوت بازی را به داوری می سپارند که درلیگ برتر به او داوری نمی دهند وبه دیداری می فرستند که حساسیت دارد . این سناریو چیده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.