انتصاب غیر قانونی که جلسه معارفه آن به دستور وزیر کنسل گردید

گیل نامه /  انتصاب محمدتقی مهدی زاده بعنوان سرپرست شرکت توزیع برق گیلان، که صدور این حکم بدون انجام تشریفات قانونی توسط شرکت توانیر انجام شده، و بر این مبنا به دستور وزیر نیرو، مراسم معارفه وی دیروز کنسل گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه / محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بر اساس فرایند شایسته گزینی و صدور و ابلاغ و حکم از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ به این سمت منصوب شد.

در آیین معارفه وی نیز همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر نیز به گیلان آمدند.

این در حالی است که حکم سرپرست جدید شرکت توزیع برق گیلان در رسانه‌های استان به استناد مصوبه هیئت مدیره این شرکت انتشار یافت در صورتی که صدور حکم سرپرست جدید با اشکالات قانونی بدون انجام فرآیند قانونی ،بدون مصوبه هیات مدیره واخذ استعلام های لازم از مراجع امنیتی وذیصلاح توسط شرکت توانیر صورت گرفت.

که این اقدام با مخالفت های هم روبرو شد واجرای حکم صادره درحال حا ضر با دستور وزیر متوقف شد بطوری که محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان صبح دیروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار در محل استاندار ی واین جلسه حضور داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.